alle ramen vanzelf half open?

Michel

Forumguru
Bij mijn O2 FL kan ik niet én rainclosing én het op afstand openen en sluiten van de ramen tegelijkertijd activeren. Dit heb ik al eens in een ander topic aangegeven. Als op afstand openen en sluiten van de ramen is geactiveerd kan ik bij rainclosing weliswaar een vinkje zetten, maar als ik daarna opnieuw het contact aanzet is dat vinkje weer verdwenen.

En als ik het op afstand openen en sluiten van de ramen uitzet (na dit weekend voor de zekerheid toch maar even gedaan) dan kan je vervolgens ook niet meer de buitenspiegels op afstand in laten klappen.......zucht.....

Skoda's wegen zijn wat dat betreft soms ondoorgrondelijk :D
 

Octavarium

Actief lid
Woohoo, bij mij werkt de rainclosing ook, weer wat bijgeleerd :grin:
Heb alle ramen open gedaan, deuren op slot en wat glassex op de vooruit gesprayed, :1884: vond 'ie niet leuk en deed alle ramen dicht :-)
 
En als ik het op afstand openen en sluiten van de ramen uitzet (na dit weekend voor de zekerheid toch maar even gedaan) dan kan je vervolgens ook niet meer de buitenspiegels op afstand in laten klappen.......zucht.....

Vaag dat dat bij mij allemaal wel goed werkt ik heb dat allemaal de toen ik de auto net had aangezet en getest en ik moet zeggen ik gebruikt het autom. in\uitklappen van de spiegels meerdere malen per dag, ook de ramen kunnen via de afstandsbediening open en dicht.

Ik denk dat bij jou de dealer wat 'vinkjes' in de software moet omzetten om het allemaal werkend te kijgen...

[EDiT]
Net even getest, de ramen sluiten nog steeds automatisch bij detectie van vloeistof op de sensor...

(brrr. koud buiten....)
 
Bovenaan Onderaan