Alle GO- grades op een rijtje

Inge

Lid
Zoals ik al eerder heb aangeven stonden er een aantal zaken te gebeuren m.b.t. de GO. Inmiddels ben ik 2x bij Vagtechniek geweest en zit alles op en aan de de auto. Heeft ze een kleine 2 dagen werk bezorgd maar het eindplaatje mag er zijn vind ik. Nu nog LM velgen en dan is de auto wat mij betreft helemaal af - maar eerst nog heel even verder sparen. Ben tot nu toe erg blij met alle aanpassingen in looks en comfort van de auto.

Hieronder de foto's van de wijzigingen/ aanpassingen (de laatste aanpassingen beginnen bovenaan):

Onderdashboard (rechts) eindelijk met kastje!
fdo9.jpg


Onderdashboard (links) met stukje stuur + Cruise Control
c82y.jpg


Het nieuwe stuur
fodg.jpg


De armsteun (heerlijk extra opbergruimte + fijn steuntje voor de arm)
0yi7.jpg


Chromen deurgreep covers (totdat er massief chromen op de markt komen of chroom spuiten een optie gaat worden)
lzgv.jpg


De chromen UP spiegels (inclusief verwarmd + electrisch)
lwe5.jpg


De achterbak voorzien van een laagje bescherming
gfyn.jpg



De zwarte gril is vervangen door een nieuw exemplaar met een mooi chromen randje
sbo6.jpg
 
Hè Inge,

Het ziet er allemaal prachtig uit,het stuur is goed gelukt met die witte stiksels.
Net als de vraag van Nikooos,zijn de knoppen op je stuur ook nog echt functioneel?
Veel plezier met je "gepimpte" Citigo. Grtjs
 

CDK

Forumguru
netjes gewerkt hoor, ziet er goed uit!
ik was zelf niet voor de chromen handgrepen gegaan, maar dat is persoonlijk, je fleurt er het straatbeeld mooi mee op :)

greetz Corné
 

Inge

Lid
Het is dan maar goed dat we allemaal verschillend zijn, nietwaar? Ik houd wel van een klein beetje bling!
 
  • Leuk
Waarderingen: Yank

Cordoba

Forumguru
Witte stiksels op het stuur matche mooi met het witte onder-dashboard.
Heb je geen verhoogde laadvloer Inge?

Ondertussen is het wel een herkenbare Citigo geworden (geen kenteken nodig om 'm te herkennen).:thumbsup:
 

Inge

Lid
Dank! Vind het zelf ook ene mooi stuur. Onderdash is dan wel geen wit maar kleurt inderdaad goed.

Nee, er zit geen verhoogde laadvloer in - tenzij je de achterbank bedoeld :wink:

Altijd makkelijk je auto herkennen zonder kenteken, nietwaar? :)
 

Tino

Senior Member
Lekker bezig Inge is een mooi totaal plaatje geworden:cool: .
We zien hem wel weer een keer in het echt bij een meeting;)
 

Cordoba

Forumguru
Ik gok dat het onderdash de kleur 'Perlgrau' heeft: dezelfde kleur die je o.a. ook tegenkomt bij de bekleding van dakstijlen, interieurverlichting e.d. bij Skoda, Seat, VW en Audi.
 

Inge

Lid
Dat zou best kunnen van de kleur. Bij BM noemen ze het Ceramic. Maar heeft inderdaad dezelfde kleur als de dakstijlen.
 

Inge

Lid
armsteun via een link in het volkswagen up forum en het onderdash via bm onderdelen. iedere Skoda dealer kan de armsteun leveren.
 
Bovenaan Onderaan