Alarmlichten bij noodstop...

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolrunnings

Actief lid
Onlangs kwam ik er op de snelweg achter dat de alarmlichten niet automatisch aanspringen bij een noodstop. (Alles is verder goed gegaan).
Navraag bij de dealer gedaan, kan niet, is landafhankelijk :shocked:
Nu vraag ik mij dus af of dit inderdaad een optie is die niet in Nederland gevoerd word??? Lijkt me namelijk een zeer vreemde zaak als dat het geval is.

Captain Hook

Forumguru
Lijkt me een raar verhaal van die dealer.:icon_smile_dead:

Ik heb een paar keer gehad dat ik flink in de ankers moest, maar toen gingen toch echt de alarmlichten automatiek knipperen...

mmarechal

Actief lid
Reactie van de dealer lijkt mij onzin. Hier op het forum hebben al verschillende mensen het feit gemeld dat ze hier tegenaan zijn gelopen dat de alarmlichten aan gingen bij een noodstop. Moet wel zeggen dat het echt een flinke noodstop moet zijn. Ikzelf heb het nog niet gehad, gelukkig, maar heb toch wel een paar flink moeten remmen, een collega van mij heeft het overigens wel gehad. Het kan dus wel degelijk en volgens mij moet deze "optie" standaard aan staan.

skodaboy

Forumguru
mijn 02 is van bj 2008 en bij deze springen de alarmlichten ook aan bij een noodstop of ze nadien ook vanzelf ook terug uitgaan weet ik eigenlijk niet,want dan heb ik allang op het knopje geduwd om ze af te zetten.
wel is het zo als je met bv 90km/u het rempedaal in één keer 'vloert' ze aanspringen ook het ABS doet zijn werk keurig.. :xyxthumbs:

Zwolly

Actief lid
een echte kolder verhaal, ik heb nu een Seat en die heeft dat ook, ook hierbij gaan de knipperlichten aan bij (te) hard remmen....ook bij collega's die een franse auto rijden....dus terug naar de dealer en activeren die hap

nemo

Senior Member
Misschien heb je niet hard genoeg geremd? Je moet behoorlijk hard trappen, weet ik uit ervaring!

Maarten

Forumguru
[MODERATORBREAK]Met dank aan Charlie voor de verwijzing. Graag in het reeds lopende topic verder.
Slotje...[/MODERATORBREAK]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan