Alarmhoorn defect voor de derde keer ...

Voor de derde keer werkt de alarmhoorn niet meer, al twee keer eerder vervangen. Alarm wel (knipperlichten) maar stil. Ook geen signaal meer bij openen/sluiten.

Dealer krast zich op de bol ... Iemand een soortgelijke ervaring en (belangrijker), de oplossing :D ?
 

van_der_P

Senior Member
De plek waar de hoorn geplaatst is, is misschien niet zo goed. Wellicht komt er rommel van de straat in (water, zand, zout) en gaat de hoorn stuk.
 

Racer

Lid
@bikedune: De mijne is recent ook stuk gegaan, echter net na de garantieperiode. Omdat de hoorn op een nogal arbeidsintensieve plek zit, lopen de kosten enorm op.

Dat is het me niet waard en van Coulance wilde Pon niets weten....

Racer
 
Herkenbaar probleem als het alarm misschien afkomstig is van het merk GT.
De alarmsirene was bij mij ook vrij onderin het motorgedeelte gemonteerd waardoor er op onverklaarbare wijze toch (straat) vocht in de sirene kwam.
Het heeft mij een complete slapeloze nacht gekost omdat het alarm bij het minste geringste door het vocht af ging.
Het inbouwbedrijf die verbonden is aan mijn Skoda-dealer heeft een nieuwe sirene gemonteerd, echter op een hogere plaats in het motorgedeelte (zeg maar : boven het voorwiel, achter de koplamp)
Sinds dien ; nooit meer last gehad en het alarm werkt uitstekend.
Naar alle waarschijnlijkheid zit hier dus het probleem.
Ik hoop dat het snel over is bij je want het is écht waardeloos als je lekker op je bedje ligt te maffen .......
 
Bovenaan Onderaan