Alarm in safety pack

Flem_nl

Forumguru
Ach had een alarm in mijn Golf VI. Ging netjes af in het midden van de nacht toen ze de zijruit intikten om mijn RNS510 te jatten. Terwijl ik bezig ben met het openen van de gordijnen in de slaapkamer waren de (3) licht getinte heren al bijna klaar met het uitbouwen (tja, slecht 4 schroefjes....) en een vd drie maakte met een mes steek bewegingen naar boven dat ik van harte welkom was om naar buiten te komen... Maar t alarm werkte wel!! :wavecry:
 

Canon-Eye

Forumguru
Het zal, vrees ik, nog wel even duren voordat élke dief zich een keertje vergist heeft en een 'onverkoopbare' nieuwe Columbus heeft gepikt.
Tot die tijd zullen er dus nog wel meer worden gejat... :pardon:
 

MaRco2

Forumguru
Ik heb het alarm er ook in zitten, geeft een veiliger idee.:) Niet dat het echt nodig is, doorgaans ben ik binnen zichtsafstand en hierzo moet je toch eerst het erf op, waarbij er diverse lichten aan gaan, je op camerabeeld staat en de waakmonsters geactiveerd zijn.:) Dan heb ik het nog over als er wat buiten staat.

Maar elders, je weet nooit. Kom toch in allerlei enge steden.:tongue:
 

MaRco2

Forumguru
Hehe, dat is het citaat wat ik sindsdien gebruik nadat mijn vriendin naar het westen gekomen is (kwam vanaf de Veluwe). is al 'even geleden'.

De waakmonsters zijn wel fel, maar niet zo groot (noem het downsizing). Vermoedelijk krijgt iedereen (na wat herrie) een warm welkom, dus dat schiet ook niet op (gelukkig wel alarm aan huis ook, zat er al in).
 

MaRco2

Forumguru
Het is lekker rustig hier, maar een paar jaar geleden was er wel sprake van wat insluipingen hier in de buurt.

Dus alles wat afschrikt, is weer iets.:)
 
Bovenaan Onderaan