Al even op het forum, maar toch even voorstellen!

Beste mede-Skoda-rijders,

Hoewel ik al even op het forum mee lees (en al een enkele keer iets heb gepost), besefte ik dat ik me nog niet goed heb voorgesteld.

In november 2011 kochten we een tweedehands Skoda Octavia HB 1.9 TDI Black Magic, Ambiente (2007) met op dat moment 74000 km op de teller en een perfect ingevuld onderhoudsboekje. Nu, enige tijd later, zitten we op 100.000 (en beseffen we dat een diesel misschien niet de beste keuze was...) en hoofdzakelijk enkel nog maar plezier beleefd aan de auto. Een overzicht van 'de mindere momenten':

- hevige windruis aan de achterste ramen -> opgelost met wat siliconen en de UK-site van Skoda-rijders.
- vrouw onoplettend uit parkeerplaats gekomen -> nieuwe voorbumper moeten steken (verzekering).
- kofferslot stuk
- vrouw uit de garage gereden -> krassen in de lak aan de rechterzijkant -> uitgepolierd
- vrouw uit de garage gereden -> krassen in de lak aan de linkerzijkant -> uitgepolierd...

We kijken uit naar de vele jaren in deze wagen!
 

CDK

Forumguru
alsnog welkom C@.rl en geniet van dit forum en je mooie Octavia

greetz Corné
 

Joske

Forumguru
Welkom Carl!

P.S. met alle respect, maar in jouw geval kocht ik mijn vrouw een fiets met grote fietsstassen en dan kan ze daar de boodschappen mee doen :D
 

CDK

Forumguru
dat heeft mijn vader ook gedaan, beide zijkanten van de garage hoogpolig bekleed ;)
 

Cordoba

Forumguru
dat heeft mijn vader ook gedaan, beide zijkanten van de garage hoogpolig bekleed ;)

Dan wordt de auto gepolierd als de vrouw de auto in- of uit de garage rijd.;)

Carl welkom, zo te lezen weer een nieuwe Vlaming actief hier op het forum? Keuze voor diesel/benzine is niet alleen op basis van km/jaar, maar ook of er regelmatig korte ritjes (met koude start) worden gereden. Een diesel kan niet zo goed tegen het rijden van korte stukken, verder kan het financieel voor Belgie en NL behoorlijk verschillen of een diesel of juist een benzine de slimste keuze is.
 
Bovenaan Onderaan