Airco/ventilatie mankement

Daar was ik weer eens en nu met iets wat ik niet heb kunnen terug vinden op het form.

Sinds enkele dagen doet mijn ventilatie het niet meer, behalve als ik hem op de max. stand zet. Dan begint die ineens flink te blazen. Maar goed ik heb hem liever op stand 2 ipv het idee te hebben dat ik met mijn hoofd uit het raam hang :D

Verder heb ik het vermoeden dat de airco ook niet echt koud is (zoals eerder), maar dit zou natuurlijk kunnen komen door dat er niet genoeg vloeistof in zit..

In ieder geval, iemand enig idee wbt de ventilatie? Waar kan het inzitten en hoe is het te maken?

Alvast bedankt

Ronnie

Forumguru
Kachel weerstand is defect, deze regelt de standen van de aanjager. Dit is een veelvoorkomend euvel. Dashboardkastje eruit schroeven en je kunt hem zien zitten, pastic blok aan het kachelhuis geschroefd met 4 draden geloof ik. De weerstanden zitten binnenin de kachel, in de koude luchtstroom. Het is een geheel en kost €29,-.
Bestelnr: 6Q0 959 263A.
Succes!

Bedankt voor de snelle reactie!

Hier kan ik wat mee en rijd denk zo maar even langs de garage. Wie weet of ze het onderdeel hebben liggen.

Thanks!

MacManiac78

Forumguru
Je kan het wellicht ook zelf doen.

Bijlagen

• Kachel weerstand vervangen[smallpdf.com].pdf
    240,2 KB · Weergaven: 7

MacManiac78

Forumguru
Hahahaaa! :laugh::maakmegek:
Leuke opmerking Joske!
:dankje:
Ik had er ook niet naar gekeken, mijn doel was de vindbaarheid verhogen.:lezen:
:pardon:woepsie:pardon:

EdK

Forumguru
Beter een dubbelpost met een how to do dan helemaal niets en waardeer het ten zeerste dat je de tijd er al in wil steken om dit te maken.
Kunnen velen een voorbeeld aan nemen die alleen maar info slurpen

Hahaha, bedankt voor de reactie. Wie weet gaat de weerstand nog eens stuk ;) Heb hem uiteindelijk laten maken bij de garage, had wat tijdgebrek en er moesten wat meer dingen gebeuren waar ik even geen zin in had :)

Had onlangs wel weer lekkage in de auto, is het een bekend euvel bij de achterdeuren? Had vorig jaar de linker, nu de rechter. Maar goed dat is alweer opgelost :)

Bovenaan Onderaan