AIM (Verkeersinfo)

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb een Audience-radio, en daar zit de zgn. AIM functie op: verkeersinformatie van 2 in te stellen periodes van 2 uur wordt dan opgeslagen. Mijn installatie echter heeft nog steeds geen bericht opgeslagen, ik heb TP wel aanstaan. Heeft iemand hier ervaring mee?

[/ QUOTE ]

Het is niet de TP functie die dit regelt maar de AIM functie die u aan moet zetten.
Alleen blijft deze bij mij zoeken en na drie dagen is dan de accu leeg.
Vervolgens kunt u dan bijna 3 uur wachten op de Wegenwacht.

Als ik mijn Octavia bij V&amp;D gekocht had, had ik ‘m al lang teruggebracht!

Ja, Anne ik ben het.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Dat zit inderdaad ook op mijn Audience. En het geluid wordt zachter als je de PDC inschakelt.

[/ QUOTE ]

Dit verschil is in te stellen.

Als ik mijn Octavia bij V&amp;D gekocht had, had ik ‘m al lang teruggebracht!
 
ik heb het in ieder geval ook nog niet werkend gekregen. Bij mij op de O2, audience, kan ik 2 periodes van 2 uur instellen. Als de radio dan uitzet met b.v. radio1 als laatste station geluisterd en TP aan, dan neemt die bij mij als nog niks op. Terwijl op radio1 zeer regelmatig TrafficNews voorbij komt... Werkt dit AIM ook als de auto vergrendeld en wel is?
 

octofreak

Actief lid
Bij mij werkt het perfect. Belangrijk is echter wel dat je niet alleen de tijden instelt maar ook dat je de AIM aanzet.
Dit doe je ook mbv de AIM knop en vervolgens setup te kiezen.
Ik kan in ieder geval als ik de auto in stap meldingen van de ochtend (ochtend periode) en reeds die in de middag zij gegeven (middag perdiode) horen. Ik heb dan ook van 07.00 tot 09.00 en van 15.00 tot 17.00 ingesteld.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Bij mij werkt het perfect. Belangrijk is echter wel dat je niet alleen de tijden instelt maar ook dat je de AIM aanzet.
Dit doe je ook mbv de AIM knop en vervolgens setup te kiezen.
Ik kan in ieder geval als ik de auto in stap meldingen van de ochtend (ochtend periode) en reeds die in de middag zij gegeven (middag perdiode) horen. Ik heb dan ook van 07.00 tot 09.00 en van 15.00 tot 17.00 ingesteld.

[/ QUOTE ]

hmmm, beetje apart, als je voor setup kiest moet je idd je tijd instellen, daar was ik al achter /forum/images/graemlins/grin.gif Je hebt dan links onderin "AIM off" of "AIM on" staan, standaard staat die dus op "AIM on", dat wil dus zeggen dat die uit staat en ingesckakeld wordt als je hem verandert naar "AIM off" /forum/images/graemlins/confused.gif Het is maar net hoe je het leest, het werkt in ieder geval nu! /forum/images/graemlins/grin.gif
 

nomad

Senior Member
Als ik nu de sleutel uit het contact haal, staat er nog heel even "TP Record" in het display. Staat ie dan goed ?
 

nomad

Senior Member
Ik heb nog geen berichten ontvangen. Het valt me trouwens ook op dat ik, ondanks afstemming op een zender met TP, bijzonder weinig info binnenkrijg over files e.d. Ik krijg veel meer info over TMC via mijn PocketPC navigatiesysteem.
 

nomad

Senior Member
Toevallig bleef ie gistermorgen staan op L1. Kon 's middags alle flitsmeldingen van de gehele dag in Limburg beluisteren. Scheelde zeker weer geld aangezien ze ook op de A2 stonden /forum/images/graemlins/tongue.gif
 

Droopy

Actief lid
Zit inderdaad niet op de stream, is het enige knopje wat niet op de stream zit (buiten het laden van de wisselaar)
 
Bovenaan Onderaan