Aftereat meeting VAGTechniek

Waar gaan we gezellig samen wat eten

• MacDonalds

Stemmen: 13 68,4%
  • Burger King

Stemmen: 7 36,8%
  • Chinees (Hung Ying)

Stemmen: 10 52,6%
  • Etenstijd Tilburg ( all you can eat)

Stemmen: 11 57,9%
  • Friettent

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal aantal stemmers
    19

Desperado

Forumguru
Waar wil @EdK graag eten dan? Of eet je alleen maar thuis omdat je alleen je broodje hagelslag vertrouwd? :tegek:
Die bruine reet is volgens mij inmiddels al wel uitgezakt, die stond er al toen ik nog Felicia reed.:D

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Zeg @Desperado wel een beetje respect he !!!
Lees de forumregels er maar weer eens op na, respect voor je mede forumleden !
enne in die 3 maanden ben je er wel op vooruit gegaan....felicia > octavia 1 cumbi .

enne die billekes blijven gewoon mooi strak !! dagelijkse fitnes manneke !!
Maar begrijp je reactie wel hoor, kijk morgen ochtend eens niet in de spiegel.....:deuk::deuk:

Kiswum

Forumguru
@EdK is Rotti of Pastechi iets wat je beter ligt? ;)
Verder zal er een lunch aanwezig zijn bij Vagtechniek, wellicht kunnen er een aantal broodjes met hagelslag worden bezorgt.
P.s. mijn nicht vraagt of je geen gebruik meer wilt maken van haar bipsfoto

Desperado

Forumguru
:bloemen:@EdK
Die Felicia was van 2002 tot 2009 :D En ergens tussen die jaren ben ik hier lid geweest met een ander account. Maar dat staat geloof ik wel in mijn voorsteltopic :lezen:
Owh en volgens mijn lieve echtgenote is je achterste wat verwijfd en ze vraagt zich af of je iets op te biechten hebt :maakmegek:

EdK

Forumguru
@EdK
P.s. mijn nicht vraagt of je geen gebruik meer wilt maken van haar bipsfoto

Mmmm, kiswum nu is mijn nicht weer boos op de jouwe, hoe ze haar reet met die van haar kan vergelijken....phoe !
de rest zal ik maar niet hier neerzetten

Blackokkie2

Forumguru
nichtjes reten he, reten van nichten(als in homo's) zit ik dan weer niet op te wachten(niets tegen homo's hoor).

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
Wat een dwalingen van geesten hier zo opeens......
Ga toch maar weer aan de hagelslag op brood met een dikke laag roomboter....!

Sparkie

Forumguru
Ik wacht nog even met stemmen, omdat ik nog niet weet of ik kan komen.

Wat ik dan niet begrijp is dat een groot deel van dit forum de McD meuk verkiest boven de BK.....
Hebben jullie dan helemaal geen smaak?

Kiswum

Forumguru
Wat ik dan niet begrijp is dat een groot deel van dit forum de McD meuk verkiest boven de BK.....
Hebben jullie dan helemaal geen smaak?

Fastfood moet niet alleen snel naar binnen, maar moet er ook weer snel uit. Na de BK heb ik 5 uur later nog steeds een dik/vol gevoel :)

Vind persoonlijk lang niet alles lekker bij de BK, maar bij de Mac ook niet. Zo zou ik bijv voor de friet en de burger de BK kiezen, maar voor de kipnuggets dan weer de MacD;)

EdK

Forumguru
Ach met dat FF eten maakt de saus de smaak aan t eten want anders is het alleen maar veel en vult het en thats it.

Joske

Forumguru
Ik weet het nog niet goed, wacht nog op de data van Lucas wanneer het voor hun past. Het zou zo maar even kunnen zijn dat ik nadien nog de nacht op moet, afhankelijk van welke zaterdag er uit de bus komt. Maar zodra ik de data heb, wordt er een poll opgestart hoor! ;)

Antera

Donateur
Dat het zoveel te weeg zou brengen had ik niet verwacht. Tja het is ook niet makkelijk iedereen te bedienen en dat er mensen afhaken kan ik ook goed begrijpen.Gezellig ergens na tafelen bij een restaurant heeft ook zijn ding dit geniet mij ook de voorkeur. Met zijn allen in de friettent word erg krapjes misschien alles afhankelijk van. denk dat de stemmen zich nog even moeten verzamelen en dat er daarna met de top 3 nieuwe keuzes gemaakt moeten worden om dan eventuele daaruit de gewenste eetlocatie vast te gaan leggen.

dirkkroneman

Forumguru
En er kan natuurlijk ook opgesplitst worden in groepjes, 1 grote groep is natuurlijk veel gezelliger dat snap ik wel. Maar als er nou 25 mensen naar een restaurant willen en 10 naar de Mac heb je 2 groepen natuurlijk :)

CDK

Forumguru
@Antera 2 groepen dat lijkt me nu echt helemaal niets! Trouwens bij de gemiddelde Chinees / All You Can Eat tent hebben ze ook friet, dus ik denk dat je daar uiteindelijk de meeste zieltjes mee wint

Bovenaan Onderaan