Afstandsbediening centrale vergrendeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

skoda_arjan

Nieuw lid
de afstandsbediening van de cv van mijn fabia uit 2001 weigert te werken. hij is al drie keer terug geweest naar de garage. nu hebben ze de printplaat vervangen en de sleutel gesingroniseert maar nog steeds geen resultaat. kan iemand mij helpen met tips of iets dergelijks

vriendelijke groet arjan
 

bennyvw

Nieuw lid
heb het ook al eens voorgehad dat mijn sleutel niet meer werkte. ik heb dan (volgens de handleiding) de wagen met de sleutel geopend, en dan binnen de minuut de afstandsbediening bedient. en dan werkte alles terug.
 

Fabia

† In Memoriam
Irritant als het niet werkt en de garage het niet kan vinden. Kan je niet een nieuwe sleutel krijgen of kan dat software matig niet?
 

skoda_arjan

Nieuw lid
22 augustus gaat de auto naar van heukelem in groningen.
dan willen ze hem de hele dag hebben. wat ze gaan doen weet ik niet, afwachten maar. ze hebben de printplaat ook al vervengen, maar geen resultaat. ik ben zelf nu ook wel benieuwd.
 

felifab

Nieuw lid
Heeft het niet gewoon met de warmte te maken.
Heb net een klapsleutel met cv aangeschaft en bemerk dat waneer ik het ding in m'n zak heb hij soms niet reageert.
Haal ik hem eruit en wacht even (min of 5) dan werkt hij prima.
 
Bij mij is het (in de winter althans) net omgekeerd, houd ik de sleutel op zak dan werkt 'ie fabulous (pun intended).
Laat ik hem in een onverwarmde omgeving achter, dan moet ik van het deurslot gebruikmaken.
 

jurjen

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LeZandre</font><hr />

Bij mij is het (in de winter althans) net omgekeerd

[/ QUOTE ]

Klinkt als een batterij die langzaam leeg aan het raken is. Die hebben bij lagere temperaturen vaak minder capaciteit.
 

rickske

Actief lid
Dan gaat een batterij die in slechte staat is ook zeer snel stuk,heb dit een tiental jaren terug eens meegemaakt toen ik van het werk kwam en ging tanken met een auto die alle dienst weigerde wegens de batterij die stuk was ondanks 30 km rijden en +30° Celsius.
 

skoda_arjan

Nieuw lid
klinkt logisch allemaal maar het werkt niet.
ik hoop dat de dealer in groningen 22 augustus een antwoord cq oplossing heeft. het is knap lastig zo. vooral met een kleine van 9 maand en ruim 10 kilo, om eerst de portieren aan de bestuurders kant te openen en vervollgens haar op de achterbank te plaatsen.
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: skoda_arjan</font><hr />
een kleine van 9 maand en ruim 10 kilo

[/ QUOTE ]

Dat is een flinkerd arjan /forum/images/graemlins/winkie.gif,hahaha.
Ik vind die 8,2 kl van mij al zwaar en is net zo oud.
Achja een troost,ze worden steeds zwaarder,maar daar tegen over,zal het geen jaar meer duren voordat ze gaan lopen /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Yannick

Nieuw lid
Bij levering van mijn Skoda (met centrale vergrendeling) slechts 1 sleutel gehad en men vertelde mij dat indien ik een extra sleutel wenste ik deze moest bij bestellen.
Hoeveel sleutels krijgt men normaal van zijn dealer en hoeveel kost het om er eentje bij te vragen?
 

skoda_arjan

Nieuw lid
ik heb er ook 2 klapsleutels bijgeregen maar ze hebben beiden hetzelfde probleem.

nog drie week en dan mag hij naar de garage, ze gaan hem aan de computer hangen, maar ik hoop dat ze het probleem op deze manier kunnen verhelpen.
 

felifab

Nieuw lid
klapsleutel + handzender 3 knops komen te samen op € 131,45 excl.BTW
Heb zelf sleutel met 2 knopshandzender en wilde er een klapsleutel bij 3 knops geeft met warmte wat problemen heb ook een 2 knops klapsleutel deze doet het prima.
Er wordt dacht ik altijd een gewone sleutel zonder poespas bij geleverd en je sleutelkode. dit is voor het in programeren van je sleutels.
klusje moet je dus bij je dealer laten doen.
 

skoda frans

Nieuw lid
afstandsbediening centrale vergrendeling.

vraagje aan skoda-arjan hoe is het afgelopen met jou probleem
ik heb namelijk het zelfde ook mijn afstandsbediening doet het
niet meer ik ben best benieuwd. groetjes:koffie:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan