Afneembare trekhaak

EdK

Forumguru
zal ik dan de volgende keer het woord prijzig maar in mijn relaas neerzetten ?
Het gaat erom dat de goedkoopste uiteindelijk niet altijd de goedkoopste hoeft te wezen.
En daar waarschuw ik alleen maar voor !
maar goed ...........................
 

Erwin

Lid
392,70 voor de trekhaak, 190,40 voor de kabelboom 13 polig, 13,72 voor de stekkerdoos. Totaalprijs 596,82 excl. montage.

Bij montage moet er nogal wat gebeuren. Draden van achter naar voor, bumper demonteren, gat er in maken, Auto leren dat er een trekhaak aanwezig is. Ik vindt persoonlijk de genoemde 800,- euro waar voor zijn geld. Uiteraard een vaste haak is goedkoper, maar de afneembare is erg fraai. En ook fraai gefotografeerd door Lien.
 

Tallguy

Forumguru
ziet er netjes uit Lien! Qua prijs ben ik het eens met Erwin. En het wordt door de dealer gedaan dus mag ik aannemen (en dat doe ik ook) dat het goed gebeurd. Dat is ook belangrijk.
 

corsaar

Senior Member
Het ziet er goed uit,wat ik nou nooit begrepen heb dat al die afdekdoppen als
een dronken droppie op de trekhaken hangen, wanneer maken ze daar nu eens
een mooi klik systeem voor. Maar het kan nog erger een opengesneden tennisbal.
 

corsaar

Senior Member
Indedaad in die link staan er wel honderd, keuze zat en dan nog zie
je op auto's van 30.000 of meer/minder met een scheve gratis afschuwelijke witte Kwikfitdop
 

Erkens

Lid
Ik heb met een vorige auto rondgereden met een rode dop van bo-rent die een keer op het parkeerterrein op mijn werk alle auto's die geen dop hadden hebben voorzien van die dop. Mij boeide het niet (auto was ongeveer dezelfde kleur rood, dus prima) doppen worden toch gejat dus daar ga je geen geld aan uitgeven imo.
 

Erwin

Lid
Doppen

:biggthumpdown: Neem dan gewoon een afneembare trekhaak, niks geen doppen en tennisballen
 

vermeer

Nieuw lid
Voor hen die interesse hebben. Heb in omgeving Tilburg mijn Yeti laten voorzien van afneembare trekhaak, 13 polig, met verloop stekker vooer de prijs van 716.21 euro. Is andere prijs dan 885 euro. En we hebben het hier over een orginele Thule afneembare haak.
 

Multi1100

Actief lid
Mooie prijs idd, Wel een vraagje, heb je ook PDC (achter) op je Yeti en zo ja is die dan opnieuw afgesteld?
 
Ik neem aan dat er ook een gat in je bumper is gemaakt. Heb je hiervoor ook een afdekplaatje of moet je dat zelf zien te regelen?
 

vermeer

Nieuw lid
Alles is voor mij wat dat betreft perfect geregeld. Alles orgineel, en van goede kwaliteit. Iets wat bijvoorbeeld bij Kwik-fit nog allemaal moest. Wisten niet van kapje enz, dus zou er nog bij zijn gekomen
 
Bovenaan Onderaan