Afneembare trekhaak af-fabriek

TL@

Forumguru
Heeft iemand een idee of de afneembare trekhaak af-fabriek (in België) er uit ziet zoals die van de Golf, zou namelijk heel makkelijk zijn:

 

leo442

Forumguru
Nee, ziet er niet zo uit. Bij VW is dit een wegklapbare haak, maar die van Skoda is afneembaar!
 

Hans_RS

Forumguru
ik zal vandaag of morgen een foto posten als ik het niet vergeet. het is een staaf die je verticaal in de carrosserie schuift.
 

Hans_RS

Forumguru
hier heb je eentje vanop facebook, heb je al een idee... de 13-pin stekker is omhoog geklapt achter de bumper.

10290614_719132618139134_2617013573091192210_n.jpg
 

Hans_RS

Forumguru
euh... goede vraag. ik heb bij de aflevering die er onder gestoken met de verkoper en sindsdien niet meer afgehaald :D ik denk 90% onzichtbaar
 

blokart

Senior Member
Ik bevestig: volledig onzichtbaar, nou ja volledig dan weer niet maar aanvaardbaar onzichtbaar.
Bij mij blijft hij er ook opzitten als extra bescherming voor dichtparkeerders.
 

VWim

Forumguru
Die van mij is toch echt onzichtbaar hoor. Tenminste als ik de kogel opruim in de daarvoor bedoelde sparing bij het reservewiel ;)
 

TL@

Forumguru
De trekhaak op de de O3 zal dan dezelfde zijn zoals op mijn O2 nu, beetje jammer.
Ach ja, het prijsverschil moet ergens in zitten.
 

skodaboy

Forumguru
idd,mooi systeem op deze Golf,heb ons in de carrosserie al een gelijkaardig systeem op een Mercedes gezien.

wat ik ook al gezien heb voor BMW en de VW Passat is een volledige "eletronische" trekhaak
gewoon op het knopje drukken en hij zet zich zelf in de juiste positie en is gebruiksklaar.
om op te bergen,gewoon op het knopje drukken en hij verdwijnt weer vanzelf en is ook volledig onzichtbaar..;)

enige nadeel van zo'n "electronische" trekhaak is het prijskaartje,dacht dat het ergens rond de 1250 euro was..:sterretjes:
 

TL@

Forumguru
Had toch leuk geweest dat deze optie op de O3 mogelijk was, had daar best 1000€ aan willen geven (toch het dubbele van de huidige)
 

skodaboy

Forumguru
Had toch leuk geweest dat deze optie op de O3 mogelijk was, had daar best 1000€ aan willen geven (toch het dubbele van de huidige)

zo'n trekhaak is idd fijn in gebruik, hoef je niet te zitten foeteren om een afneembare te monteren..;)
anders eens informeren bij een trekhakenshop of er géén "electronisch" modellen bestaan/passen op een 03?
 

TL@

Forumguru
zo'n trekhaak is idd fijn in gebruik, hoef je niet te zitten foeteren om een afneembare te monteren..;)
anders eens informeren bij een trekhakenshop of er géén "electronisch" modellen bestaan/passen op een 03?

De afneembare is al besteld en op een leasewagen ga ik geen dure dingen zelf laten installeren.
 

Zespri

Forumguru
Toevallig was ik afgelopen week bij de Skoda dealer in Den Haag en had ik met de verkoper over een soort wegklepbare trekhaak die ik had gezien bij Audi en vroeg hem toen of dit ook mogelijk was bij Skoda. Hij had het er over dat dit wel te regelen viel, echter zou de prijs wel wat meer zijn dan 400 á 600 euro waar u het over heeft.
 
Bovenaan Onderaan