Afleverpakket

Hi,

Met een beetje geluk, als de rdw opschiet, kan ik mijn O2 vrijdag ophalen. Wie kan mij zeggen wat er standaard door de dealer geleverd moet worden en wat handig is om op te letten bij de aflevering.
 

Potje

Actief lid
Bestelde kleur!

Zonder flauwekul.... ik heb echt eens gehoord dat iemand een zilveren auto geleverd kreeg terwijl hij een groene besteld had. Foutje van de dealer..... /forum/images/graemlins/frown.gif

Lakstiftje is ook handig.
 
ik heb bij mijn auto geëist (!!) dat de wettelijke kit erin zat, de gevarendriehoek, de matjes
(en natuurlijk de dingen die je gevraagd had eh /forum/images/graemlins/smile.gif )
 

Joeri

Actief lid
Bij ons altijd originele mattenset, brandblusser, verbandkist, gevarendriehoek, sleutelhanger (off course), boeket bloemen en/of flesje wijn (bij een alleenstaande man bv geen bloemen), indien nodig voorste nummerplaat en brandstof (geen volle tank).
Plus de zaken die de klant gevraagd heeft, waar hij dus voor zal betalen of die hij gekregen heeft.
 
yep, kan ik volledig beamen, want heb ook al het bovengenoemde gekregen /forum/images/graemlins/smile.gif
ik heb trouwens een flesje rosé gekregen /forum/images/graemlins/smile.gif
(en héle goeie!! amai!)
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
indien nodig voorste nummerplaat en brandstof (geen volle tank).

[/ QUOTE ]

waarom alleen de voorste nummerplaat?????????
 
Denk het ook /forum/images/graemlins/grin.gif
/forum/images/graemlins/wink.gifwij in Nederland krijgen er toch altijd twee voor en achter?
Vreemd volk die Belgen /forum/images/graemlins/confused.gif
Maar een mooi taaltje en lekker bier dat ze hebben! /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Ik kreeg er nog een net bij, voor in de kofferbak. De dealer was echter wel verbaast dat deze er in zat, waarschijnlijk een foutje, ik vond het wel prima. En een fles wijn, geen bloemen.
 
Grappig, ik kreeg idd ook een netje erbij, maar dat is volgens mij wel standaard. tevens kreeg ik het skoda portable radiootje, een groen inklapbaar kratje (handig!) en zwarte matten? terwijl ik een ivoor interieur heb. Iemand wel ivoren matjes gekregen? :-)

Oh ja, ook een gevaren driehoek, volle tank (vanwege lease bak denk ik).
 

Droopy

Actief lid
@gijoe666

bedankt voor de opmerking over de matten, dan zal ik dat tijdens de contract bespreking meenemen. Persoonlijk lijkt mij het geen gezicht om zwarte matten te hebben in een ivore bekleding
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@Gijoe
bedankt voor de opmerking over de matten, dan zal ik dat tijdens de contract bespreking meenemen. Persoonlijk lijkt mij het geen gezicht om zwarte matten te hebben in een ivore bekleding

[/ QUOTE ]

Ja aan de ene kant wel, aan de andere kant zijn ze nu al een beetje smoezelig, dus, ja... Ik laat het voor wat het is ;) By the way, wat ik ook wel vreemd vind;
Als je diverse foto's bekijkt met de ivoren bekleding ziet dat er heel strak en gelikt uit, nu heb ik enkel ivoren stoffen bekleding, dus niet halfleder. Er zit dan een soort van streepjes door de bekleding heen, soort krijtstreep wat wel zijn charme heeft maar wel apart is. Waarschijnlijk is dat met de halflederen bekleding wel 1 geheel zonder streepjes. /forum/images/graemlins/smirk.gif Ik zal van de week eens flink wat foto's schieten en online zetten /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Joeri

Actief lid
Ja in België krijg je, als je nummerplaten gaat halen bij de dienst inschrijvingen, alleen de achterste nummerplaat (klein exemplaar). Voor je voorste moet je zelf zorgen /forum/images/graemlins/grin.gif waardoor je veel verschillende soorten nummerplaten krijgt. En dat vinden ze bij de politie ook niet leuk /forum/images/graemlins/laugh.gif hilarisch soms, dit landje.

@ Droopy: ik vraag altijd als (Superb) klanten voor Ivory kiezen, of ze die matten willen of de zwarte. We moeten altijd zwarte matten erin leggen. Ik vind niet dat dit lelijk is, maar het is in ieder geval minder besmettelijk. Voor New Octavia heb ik geen weet van ivory matten.
 

HermanW

Nieuw lid
Hoe zit dat in België eigenlijk met die kentekenplaten. Ik zie daar dikwijls grote inmposante nieuwe auto's rondrijden met van die vieze oude verrote kleine lelijke nummerborden.
Kost en nieuw nummerbord in België zo veel dat dat er na de aanschaf van een nieuwe auto niet meer af kan? Wanneer voert België de Europese nummerbiorden in.
 

Joeri

Actief lid
In België hangen heel veel mensen "emotioneel" vast aan "hun" cijfer- en lettercombinatie. Die hebben ze vaak bij hun allereerste auto gekregen, en bij hun allerlaatste, nieuwe auto, hangen ze die er nog steeds op. Je kan wel nieuwe platen aanvragen met dezelfde combinatie, maar dat kost wel wat hoewel die procedure om het aan te vragen eenvoudiger is geworden. Denk dat de mensen daar gewoon niet bij stil staan.

Als je bij een nieuwe auto geheel nieuwe nummerplaten wilt, met een andere combinatie, dan kost dit iets meer dan je eigen (oude) nummerplaten behouden. Is overigens niet de moeite hoor.

En die Europese platen, ach, daar zijn ze al 15 jaar mee bezig en het zal misschien nog 15 jaar duren. De aanhangers hebben ze wel al (zogenaamde Q-platen): witte ondergrond, zwarte letters.
 

Matra_Murena

Actief lid
Is wel makkelijker tegen ongenode fotografen in de wegberm als je van die oude vieze platen hebt /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Bovenaan Onderaan