Pfffffffffffff, effe stoom afblazen. De vorige week kochten we dus een Octavia met als extra oa een grote beurt volgens dealer norm. samen met 6 maanden garantie betaal je daar dan extra voor. Deze ochtend peilde ik even de motorolie. Ik kijk naar de luchtfilterbehuizing en het brandstoffilter. Wanneer die er recentelijk af zijn geweest eet ik mijn muts op dacht ik. Even gekeken naar het luchtfilter, en ik zie een gewoon zwart en goor luchtfilter zitten


Ook het brandstoffilter is niet los geweest in mijn ogen. En weg vertrouwen dat d erest dus wel gebeurd is. Bij 150000 km moet immers ook interieurfilter, olie filter etc. Mijn eerste indruk is dat ik grote twijfels heb aan welke beurt, en wat er, gebeurd is. Mijn eerste reactie: bijna niks dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maandag krijgen ze een herkansing! Maar zo afleveren en er vanuit gaan dat de klant aan kan nemen dat de auto verzorgd afgeleverd wordt, Ggggrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vind het vervelend om n al een naam te vermelden, want een fout kan gemaakt worden. De oplossing is dan wel van belang natuurlijk. Het gaat me er ook om om te vermelden dat je blijkbaar niet automatisch aan kunt nemen dat!!
Gelukkg heb ik zelf wel enige autotechnische kennis en zie echt wel of iets open is geweest of niet. Ik zie echt wel of een filter, lucht, olie/brandstof, nieuw is of niet. Mijn (theoretische) autotechnische kennis is wel van jaren geleden, maar een motorrevisie, remmerij revisie, laswerk, onderhoud buiten en binnenkant van onze Old-timer campers, heb ik al jaren met vertrouwen gedaan.
De moderne autotechniek gaat me boven de pet, maar de basis begrijp ik wel. En zie ik ook wel.
En dan dat gevoel dat je een zeikerd bent die komt klagen, GGGGGGRRRRRRR!
Maandag maar eens afwachten en anders weer een adres erbij waar je gewoon moet controleren welke afspraken je hebt gemaakt!! En zijn uitgevoerd!!
jammer, ik ken ook veel bedrijven die gewoon echt betrouwbaar zijn, daar ga ik met plezier naar toe. Zo'n band wil ik ook graag met deze garage, maar dat moet wel kunnen.
Checken, checken, checken dus.
Johan



Ook het brandstoffilter is niet los geweest in mijn ogen. En weg vertrouwen dat d erest dus wel gebeurd is. Bij 150000 km moet immers ook interieurfilter, olie filter etc. Mijn eerste indruk is dat ik grote twijfels heb aan welke beurt, en wat er, gebeurd is. Mijn eerste reactie: bijna niks dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maandag krijgen ze een herkansing! Maar zo afleveren en er vanuit gaan dat de klant aan kan nemen dat de auto verzorgd afgeleverd wordt, Ggggrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vind het vervelend om n al een naam te vermelden, want een fout kan gemaakt worden. De oplossing is dan wel van belang natuurlijk. Het gaat me er ook om om te vermelden dat je blijkbaar niet automatisch aan kunt nemen dat!!
Gelukkg heb ik zelf wel enige autotechnische kennis en zie echt wel of iets open is geweest of niet. Ik zie echt wel of een filter, lucht, olie/brandstof, nieuw is of niet. Mijn (theoretische) autotechnische kennis is wel van jaren geleden, maar een motorrevisie, remmerij revisie, laswerk, onderhoud buiten en binnenkant van onze Old-timer campers, heb ik al jaren met vertrouwen gedaan.
De moderne autotechniek gaat me boven de pet, maar de basis begrijp ik wel. En zie ik ook wel.
En dan dat gevoel dat je een zeikerd bent die komt klagen, GGGGGGRRRRRRR!
Maandag maar eens afwachten en anders weer een adres erbij waar je gewoon moet controleren welke afspraken je hebt gemaakt!! En zijn uitgevoerd!!
jammer, ik ken ook veel bedrijven die gewoon echt betrouwbaar zijn, daar ga ik met plezier naar toe. Zo'n band wil ik ook graag met deze garage, maar dat moet wel kunnen.
Checken, checken, checken dus.
Johan