Superb 3 Aflevering superbIII specifiek

MrEdge_

Forumguru
De mensen hierboven die blij waren met de uitleg; heb je nou echt dingen geleerd die je niet wist? Zo'n verkoper die je dan gaat vertellen hoe je een adres in de navigatie invoert terwijl ie wéét dat je uit een Golf komt met exact dezelfde software, hooguit zonder groene menuknopjes, levert dat echt toegevoegde waarde?
Ik denk dat je ervan uit mag gaan dat mensen die op dit forum actief zijn vaak meer weten dan de gemiddelde verkoper. Er wordt vergeten dat 99% van de mensen die een nieuwe auto ophalen helemaal niet zo fanatiek ingelezen zijn als "wij". Op die 99% is de afleverprocedure wel ingericht en in dat licht is een uitlegpraatje van de verkoper niet verkeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Skoda-MAN

Forumguru
Op die 99% is de afleverprocedure wel ingericht en in dat licht is een uitlegpraatje van de verkoper niet verkeerd.
Ben het er mee eens.
Het zou wel slim zijn van een verkoper om eerst een paar vragen te stellen en, dat is uniek voor een verkoper, goed naar de antwoorden te luisteren voordat hij als een robot zijn instructieverhaal afdraait.
Hiermee kan hij/zij tijd besparen en de klant niet nodeloos vermoeien met zijn gel..l.
 

EGorseling

Senior Member
Helemaal mee eens!

En toch, het heeft wel iets. Ongeacht of het je eerste aanschaf is of je tigste....
Ook prijs of type auto moet niet uitmaken.

Alhoewel, bij afhalen van een Bentley is er toch wel een iets ander protocol dan wanneer je een Citigo komt halen. Maar een leuke happening hoort bij alle afleveringen, imho.

We zijn mans/vrouws genoeg om aan de verkoper duidelijk te maken dat we de meeste zaken goed genoeg kennen.
 
Bovenaan Onderaan