aflevering: matten etc inclusief?

smogus iedereen,

degene die al een o2 hebben ontvangen kunnen mijn vraag vast beantwoorden:
worden bij aflevering van de o2 ook matten, gevarendriehoek, verbandtrommel e.d. meegeleverd, of dienen deze apart te worden "geregeld"?

alvast dank voor de reacties.

groet,

tweety
 

Wiseguy

Actief lid
Prive weet ik zo 1-2-3 niet..... maar ik meen wel dat bij een leasebak vaak het meest luxe afleveringspakket wordt meegegeven, met onder andere de dingen die je net noemt.
 
Ik kreeg gewoon de matten (lijkt me logisch), netje voor in de kofferbak en een gevarendriehoek erbij. Verbandtrommel is geen verplicht item in een auto (niet in NL) en deze kreeg ik er dan ook niet bij. Reservelampjes uiteraard wel.
 
slechte onderhandelaar? als je het erbij krijgt, kun je beter over andere zaken onderhandelen lijkt me.

zal de dealer wel voor het blok zetten.

gr,
 
Ik heb mijn O2 prive gekocht, en waren de door jou genoemde items onderdeel van het afleverpakket (zit er extra bij, en valt dus niet onder de noemen afleverkosten).
Ik heb mijn O2 bij Nieuwkoop Den Bosch gehaald, mogelijk dat andere dealer dit niet hebben of anders noemen.
 
Volgens mij is het logisch dat je de door mij genoemde items er zo bij krijgt. Zit bij de rijklaarkosten.

Onderhandelen doe je (lijkt mij) bij het maken van de offerte. Gratis radio erbij bijvoorbeeld.
 

VEEJAY

Forumguru
Ik lease dus heb er niet over hoeven discusseren.

Maar wat ik begreep is dat het tegenwoordig niet gangbaar is om afleverpakket niet in rekening te brengen. Vandaar dat ik bedoelde dat je dan moet onderhandelen. No offense what so ever.
 
@ veejay: had het ook niet zo opgevat. moeten elkaar toch gewoon kunnen zeggen wat we denken. toch?

mijn vraag kwam eigenlijk voort uit het feit dat het in duitsland nog wel eens voor komt dat het er niet bij hoort en omdat ook niet specifiek wordt aangegeven in de folder.
Helaas is het in NL nog altijd zo, dat als het niet geschreven staat het er ook niet bij zit.

grtz
 

AMBIO2

Actief lid
Ook ik heb mijn 02 prive gekocht.
de mattenset zit verekend in de afleverkosten
Dus die mattenset betaal je mooi zelf.
Verder werdt er geen lampenset, gevarendriehoek of
verbandtrommel bij de auto geleverd of ze hebben
het ergens verstopt.
Het enige wat ik heb gekregen is een veiligheidsvestje
met reclame achterop.
 

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

de mattenset zit verekend in de afleverkosten
Dus die mattenset betaal je mooi zelf.
Verder werdt er geen lampenset, gevarendriehoek of
verbandtrommel bij de auto geleverd of ze hebben
het ergens verstopt.
Het enige wat ik heb gekregen is een veiligheidsvestje
met reclame achterop.

[/ QUOTE ]

Ik heb bij m'n particuliere Fabia Combi precies het zelfde gehad!! /forum/images/graemlins/crazy.gif
 

rickske

Actief lid
Normaal zijn er standaart geen matten afgeleverd,maar als je een beetje onderhandeld krijg je ze er wel bij zoals ik en de gevarendriehoek en verbandtrommel horen in België tot de verplichte veiligheidsuitrusting. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
 
Ik heb de matten, gevarendriehoek, lampensetje, lakstift, en diesel als korting erbij gekregen. Je moet het wel noemen in de onderhandelingen en dan kan het schuiven beginnnen.

groet Passat
 
ik zal maandag nog eens bij de dealer voorbij gaan. de leasemy zal een dezer dagen de auto wel bestellen en dan heb ik in ieder geval de onderhandelingen afgesloten.

laat het nog wel even weten
 
Bovenaan Onderaan