Afgeleverd; Octavia Combi Elegance Attractive Business 1.9 TDi

• Onderwerp starter Deleted member 1861
  • Startdatum
D

Deleted member 1861

Yes!
Na een periode van ongeduldig wachten mocht ik 23 mei om 16:00 uur mijn nieuwe bolide eindelijk ophalen.
Eén van de laatsten met het oude kenteken, het scheelde slechts 1 dag, ik zit er niet mee.
Het geluid van de Parrot kwam eerst even niet door over de speakers, maar dat werd door de dealer direct geregeld (los stekkertje), top.
Bij thuiskomst heb ik me eerst maar eens op de Columbus gestort.
Dat ging heel soepel, het wijst zich vanzelf.
Via een SD-kaart heb ik al de nodige MP3's op de harddisk gekopiëerd.
Het frame om de Columbus is perfect zilver gespoten door de dealer en ik ben blij dat ik dat heb laten doen.
Ook de kids zijn heel blij, ik heb speciaal voor hun de getinte achterramen genomen.

Vanochtend heb ik de auto op een rustig plekje tussen de weilanden geparkeerd en van alle kanten op de foto gezet.
Het zijn er een beetje veel om op het forum te zetten, daarom hier de URL van mijn online foto-album:

http://van-dorland.nl/thumbnails.php?album=2

Inmiddels heb ik nog een chromen sierlijst voor onderop de achterklep besteld in Duitsland, dan is hij helemaal af.
Nu zijn de ritten Apeldoorn - Tilburg opeens niet zo erg meer! :D

higgy

Forumguru
Had dat stuur rechtgezet voor de foto!
;)
(geintje, heb dezelfde 'fout' gemaakt toen ik foto's schoot. Veel rijplezier!)

D

Deleted member 1861

Je hebt helemaal gelijk, ik zag het toen ik de foto's op de pc bekeek.
Beginnersfoutje. :crazy:

Rallye

Forumguru
Gefeliciteerd met de mooie wagen!! Bij het bekijken van de foto's valt mij de plaatsing van het schermpje van de Parrot op. Op die plaats zou ik hem denk ik niet kunnen zien. Waarom heb je hem op die plek laten zetten?

Pendragon

Donateur
Mooie auto, ook de navigatie en de omlijsting vind ik erg mooi. Net als Rallye snap ik de plaats van de Parrot niet. Lijkt me een gevaarlijke plek als je aan het rijden bent, want je moet helemaal opzij en naar beneden kijken. En persoonlijk vind ik een auto met een trekhaak altijd jammer, maar dat is persoonlijk :)

D

Deleted member 1861

Net als Rallye snap ik de plaats van de Parrot niet. Lijkt me een gevaarlijke plek als je aan het rijden bent, want je moet helemaal opzij en naar beneden kijken.

Dit begrijp ik helemaal.
De planning was oorspronkelijk om de Parrot bij de ventilatieroosters te plaatsen, maar dan zou hij gedeeltelijk voor de roosters en de rode noodknop komen te zitten en dat wilde ik niet.
Daarnaast heb ik stemlabels opgenomen, dus ik druk zonder naar beneden te kijken op de groene knop van de Parrot en roep na de piep een naam, waarna hij gaat bellen.

De trekhaak is puur functioneel; voor de vouwwagen en de Twinny Load. ;)

cvegreen

Forumguru
Dat is nog eens een foto schoot se.
Ik zie ze het liefst in het zwart , dus dat valt al dik mee . Die velgen om van te smelten , heel mooi en met mistlichten voor , dat maakt de neus heel compleet. Persoonlijk vind ik foto 9 het mooist , daar zie je de prachtige lijnen van de neus het best(mijn bescheiden mening natuurlijk). Gelijk al eerder aangegeven vind ik de parot een beetje mis plaatst , maar jij zal dat wel aangegeven hebben dat het daar moest staan zeker. Die naviagtie ziet er niet mis uit . Dan dat zilverkleurig kader errond dat je gevraagd had , in 1 woord prachtig . Dat lederen stuur ziet er heel strak uit en die handrem ook ,mooi met die duidelijke stikking.Kortom een pracht wagen. Kan het geloven dat je ritten nu een pak aangenamer zijn . Het is iedere keer opnieuw een feest om met een skoda te rijden . Ik ervaar dat al sinds 18 Januari dat het een feest is om skoda te rijden.

joergarms

Senior Member
kwijl kwijl....................
Prachtige wagen, mooie ingetogen uitstraling door de mooie lak en de donkere ramen.
Wat die trekhaak betreft, lekker laten hangen, ik heb 'm ook, scheelt je veel bumpertjes van andere niet goed parkerende mensen.
Enne, een vouwwagen achter die Octavia, dat is natuurlijk een lachertje.

Veel plezier ermee, veilige km's toegewenst.

Zondag 1 juni is er trouwens een meeting, zie andere topic op het forum, kom gezellig langs als het uitkomt.

Zoals al eerder gezegd: "Super mooie bak!" De chromen grill ziet er,in combinatie met de zwarte lak, stoer uit. Veel veilige kilometers toegewenst! :2133:

bat

Lid
Zoals al eerder gezegd: "Super mooie bak!" De chromen grill ziet er,in combinatie met de zwarte lak, stoer uit. Veel veilige kilometers toegewenst! :2133:
Helemaal mee eens...

nog 8 nachtjes slapen en dan mag ik de mijne op komen halen!

legato23

Nieuw lid
Die brodit ziet er ook goed uit!
Heb je "af-fabriek" de telefoonvoorbereiding inclusief bluetooth en houder op het dashboard genomen, en daarna de brodit gemonteerd?

D

Deleted member 1861

Die brodit ziet er ook goed uit!
Heb je "af-fabriek" de telefoonvoorbereiding inclusief bluetooth en houder op het dashboard genomen, en daarna de brodit gemonteerd?

De bluetooth telefoonvoorbereiding zit er niet in, ik heb de Parrot uit de vorige auto laten overzetten. De dealer heeft de (originele) houder ingebouwd op de daarvoor voorbereidde plek en mijn bestaande Brodit erop geschroefd.
Die houder kost maar iets van 6 Euro, terwijl een Brodit Proclip zo'n 22 Euro kost.

sthx001

Nieuw lid
mooie auto hoor, ik mag mijn auto vrijdag ophalen, ook een elegance business 1.9 tdi uitvoering. als opties heb ik getint glas achterin, stoelverwarming en telefoonvoorbereiding af fabriek.

Han

Lid
ik weet niet of je rookt in de auto, maar ik heb zelf de parrot in de asbak laten monteren. Dat past precies, je kan er goed bij, en je hebt er goed zicht op. (plus hij steekt nergens uit, dus je stoot er niet tegenaan, en hij verpest het mooie dashboard niet).

bat

Lid
ik weet niet of je rookt in de auto, maar ik heb zelf de parrot in de asbak laten monteren. Dat past precies, je kan er goed bij, en je hebt er goed zicht op. (plus hij steekt nergens uit, dus je stoot er niet tegenaan, en hij verpest het mooie dashboard niet).
Topic ga ik nog uitprinten, want dit is ook mijn plan. Hoop alleen dat de inbouwer dat ook kan realiseren - ik heb niet zo heel veel vertrouwen in ze gezien wat recente ervaringen met andere collega's...

Bovenaan Onderaan