Afbladderende deurhandgrepen

gerwin

Nieuw lid
bij een bezoek aan de dealer merkte ik op dat de deurhandgrepen (binnenkant deur) van mijn superb afbladderden. De dealer (skoda broekhuis assen) heeft dit kosteloos voor mij vervangen! Complimenten voor deze service! Het deed namelijk echt afbreuk aan de verder perfecte auto. Voor hen die dit probleem ook kennen, ze zijn te bestellen bij de dealer en niet duur. (5 tot 10 euro)
1819.gif

Gerwin
 

SkodaMan

Actief lid
'k heb hetzelfde. Nog binnen de garantie en volgende week tijdens de eerste beurt bekijkt de dealer de zaak.
 
gaan bij mkij ook stuk maar is denk ik geen garatie meer in nederland tenminste.
ik wou even vermelden dat ik bij de dealer in duitsland een neiuwe stuurbekrachtigingspomp heb gekregen onder coulance met een kleine bij betaling van 150 euro.
alhoewel de garatie reeds verlopen is.

de nederlandse dealer deed er niets mee..... toen ik ng garatie had en melde dat de sb soms piept,hoort er bij krijg je dan te horen!
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: superrrrrrb</font><hr />

gaan bij mkij ook stuk maar is denk ik geen garatie meer in nederland tenminste.
ik wou even vermelden dat ik bij de dealer in duitsland een neiuwe stuurbekrachtigingspomp heb gekregen onder coulance met een kleine bij betaling van 150 euro.
alhoewel de garatie reeds verlopen is.

de nederlandse dealer deed er niets mee..... toen ik ng garatie had en melde dat de sb soms piept,hoort er bij krijg je dan te horen!

[/ QUOTE ]

3 x garatie
grin.gif


Kon het niet laten,sorry....
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: superrrrrrb</font><hr />

toen ik ng garatie had en melde dat de sb soms piept,hoort er bij krijg je dan te horen!

[/ QUOTE ]

@ superrrrb, was dat een fluitende toon uit het stuurhuis?
 
ja en vanuit de middenstand voelde je schokkende trillingen.
volgens de dealer kun je het ook aan de koplampen zien die flikkeren lichtelijk bij stuurbewegingen.

enne ja klopt had het snel geschreven en typ nog op de conventionele manier dus met 2 aanslegen per minuut
1761.gif
 

Stodvacitka

Nieuw lid
Jullie hebben me op een idee gebracht (dank).
Wist niet dat het zo eenvoudig was.
Nu heb ik voor 11 euro ook weer een mooi fris deurtje van binnen. Het lijkt wel of de kwaliteit vaster is (geen rubberlaagje meer? Terwijl de greep er toch mooi uitziet. En dan te bedenken dat ik ooit een A3 heb laten staan omdat ik oa door die greep die afbladderde het interieur zo afgeragd vond uitzien....
 

kennet

Nieuw lid
Beste mensen,

Hoe kan ik de deurhandgreep aan de passagiers zijde verwijderen? Heb op you tube een filmpje gevonden van een passat, maar het lijkt er op dat de handgreep van de superb niet deelbaar is.
 
Bovenaan Onderaan