Advies gevraagd: lm velgen voor de winterbanden

s-line

Forumguru
ga jij met een maatpak spuitwerk doen mss? :D
Als het moet kan dat prima hoor! Ik kan prima in mijn goede kleding een auto spuiten!
In mijn ogen ziet 16" alu er niet uit op een auto zeker niet op een superb, dan inderdaad maar een statement met zwart staal ,net als de Duitsers en Oostenrijkers op winterstaal.
Als je alu neemt dan minimaal 18" maar dat is niets met sneeuw!

dirkkroneman

Forumguru
Nee, kan niet lager! Inderdaad met wieldoppen is echt geen gezicht heb ooit eens geprobeerd. Heb nu alleen naaf dopjes van een caddy er op, dan zie de bouten tenminste niet meer.
Ik doelde erop dat je met de winterwielen nog lager kunt als met de zomerset, of is dat niet zo?

s-line

Forumguru
Nee meer zakken is niet mogelijk,de schroefset is 1,5 cm ingekort en staat maximaal omlaag! De 16 " winterwielen zijn iets kleiner dan de 19" dus is hij ongeveer een kleine halve centimeter lager dan op de zomer wielen.
Ik heb nog wel korte veren liggen van kw maar daar werd de wegligging niet echt lekkerder van, deze zijn toch iets slapper dan de originele kw veren.

EdK

Forumguru
maar als ik spuiter was dan wist ik het wel hoor, nam ik zwarte stalen velgen en spoot ik me eigen spaken patroon er op.
Hoe orgineel wil je het hebben......geen enkele andere gek heeft dat.......toch ?

• Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
leuk idee @EdK

@s-line niets voor jou? :D (het voorbeeld is wel 16-duims.. ai ai :tongue: )

steel_wheels_painted.jpg

s-line

Forumguru
Leuk voor een 4wd/allroad zoals jullie!:maakmegek:
@EdK: me eigen spaken patroon????:pieker:
@Joske, je moet wel leren tellen hoor zoveel bouten heb ik niet!:tongue:

Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Oh dan snap ik het! :pieker:Heel logisch,heb ik zelf nooit aan gedacht om ze wit te spuiten dat zou wel heel vet staan zeg...... Nu snap ik ook waarom jullie zelf van die dikke auto's rijden!:D;)
Enne,die taal kan echt niet op een net Nederlands forum,dat doe je maar op skoda forum.be

Joske

Forumguru
Oh dan snap ik het! :pieker:Heel logisch,heb ik zelf nooit aan gedacht om ze wit te spuiten dat zou wel heel vet staan zeg...... Nu snap ik ook waarom jullie zelf van die dikke auto's rijden!:D;)
Enne,die taal kan echt niet op een net Nederlands forum,dat doe je maar op skoda forum.be

net forum?

jeetje, het is net hier dat ik al die lelijke woorden leer! :stop:

ohja, je ZIT trouwens reeds op www.skodaforum.be
:tongue:

Bovenaan Onderaan