Additionele terugroep actie

Lex2024

Nieuw lid
Afgelopen woensdag ook de update 90 EE naar PV4,CR.02 gehad duurde 8 uur. Nu is de snelheidsboden herkenning uit de display, zal wel remsituaties schelen! Hebben meer mensen deze update gehad, ook kan de acc uit worden gezet en heb je gewone cc ook fijn!
 

satbeginner

Nieuw lid
Onze Kodiaq PHEV is woensdag 27 augustus op een flatbed opgehaald omdat de 12V accu alweer plat was.

De dagen daarna hebben ze meerdere keren geprobeerd de update uit te voeren, maar dat is niet gelukt.

Ze hebben toen de assistentie van Skoda ingeroepen.
Afgelopen vrijdag 12 september eind van de middag kregen we een telefoontje dat de auto "al" klaar was....

Deze week gaan we hem ophalen, maar ben echt helemaal klaar met deze dealer SerraImport in Elche, Elda, Alicante en Orihuela.

Wordt vervolgd,

Leo
 

EvilKnievel

Forumguru
Excuses! Te snel overheen gelezen, was in de war met acc naar speed limiter :banghead:
Zal eens kijken of ik de gewone cc optie nu heb na de update (nog niet naar gekeken)
 

erikjeeh

Nieuw lid
Naar mijn weten kan je niet normale/oude cc gebruiken als je acc optie hebt. Dit heeft met regelgeving te maken heb ik me laten vertellen.
 

Lex2024

Nieuw lid
@EvilKnievel goed dat ter er even op terug komt want ik kan het niet vinden in mijn Seat Tarraco uit 2021 kon het wel, vind ik erg prettig, helaas.
Ook is de snelheidsborden herkenning uitgeschakeld. zal wel voor rust zorgen maar wel vreemd dat ook op de navigatie niet meer staat hoe hard je mag rijden.
 

hemi24

Forumguru
@erikjeeh : ik had het o.a. bij de Kodiaq en bij de ID.3; alleen beide gecodeerd met VCDS of OBDeleven.
Bij huidige modellen zit de SFD2 bescherming dwars om dit te kunnen aanpassen.
 

satbeginner

Nieuw lid
Kodiaq PHEV met 12V accu leeg vervolg:

Vanochtend hebben we onze Kodiaq PHEV weer opgehaald, we kregen zelfs een uitdraai waarop stond dat de 90EE PV4 update was uitgevoerd.

De echte vraag is nu, is het probleem echt opgelost?

Voor wie het even kwijt is, hier het probleem in het kort:
Laden instellen op 100%,
Laden (bijvoorbeeld 's nachts) vanuit een wallbox die 7,2kW of 11kW doet,
Als de auto zegt dat hij vol is, de laadplug laten zitten,
De volgende ochtend is de auto "dood", dus gaan de deuren niet meer open en de schermen zijn zwart omdat de 12V accu leeg is.

Laten we hopen dat de update 90EE PV4 hiervoor een oplossing is.

Ik heb onze wagen vanmiddag onder lading gezet en hij heeft zojuist de 100% bereikt.

Morgenochtend weten we meer...

Ter info: onze wagen heeft van 27 augustus t/m 12 september (17 dagen) bij de dealer gestaan, alleen konden wij hem niet eerder ophalen.

Zijn er al mensen die kunnen bevestigen dat het probleem van de lege 12V accu daadwerkelijk is opgelost met deze update?

Morgen verder,

Leo

Bijgevoegd, dit zijn de versies die we na de update hebben:
 

Bijlagen

  • Kodiaq PHEV na update 90EE.jpg
    Kodiaq PHEV na update 90EE.jpg
    355,5 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:

rdrummen

Senior Member
Zijn er al mensen die kunnen bevestigen dat het probleem van de lege 12V accu daadwerkelijk is opgelost met deze update?
Morgen verder,
Leo

Bijgevoegd, dit zijn de versies die we na de update hebben:
Ik heb dezelfde versies staan, behalve deze:
ABT-hardware = H42
ABT-software = 4047
(geen idee wat het verschil is)
 

satbeginner

Nieuw lid
@rdrummen , ik heb ook gezien dat bij mensen die ook de 90EE update hebben er verschillende versies nummers staan, beetje vaag is het wel.

Kun je met de 90EE update nu wel 's nachts laden en 's ochtends toch normaal wegrijden?

Mijn vrouw vindt het niks, maar ik ga het gewoon proberen...
 
Bovenaan Onderaan