Additionele terugroep actie

MikeyMan

Forumguru
Mijn auto is vorige week weggeweest, duurde idd twee dagen. Monteur gaf aan dat het gemiddeld vijf uur duurt, met veel handmatige interventies. Ze krijgen twee uur van pon.

De Dieteren site geeft nu wel aan dat er geen updates meer voor me zijn ;)

Ik had een maand geleden ook een melding voor een software update. Die drukte ik weg want ik heb nu geen noemenswaardige problememen meer met de kodiaq. Nu vroeg ik me of of ik die melding nog ergens in het systeem heb maar kan m niet meer terugvinden. Weet iemand in welk menu o.i.d. ik dit kan opzoeken?

johnboy

Forumguru
Net terug van vakantie (Turijn), ik heb 2 weken geleden de 90EE update gehad. Na 1,5 dag de auto weer klaar.
Advies was om de update toch voor de vakantie te doen. De auto heeft het prima gedaan, geen rare meldingen meer. Fijne reisauto !!

johnboy

Forumguru
Af en toe signalen mbt frontsensoren etc niet beschikbaar, starten pas na 2 x startknop. Verder nog geen issues bijv. leegtrekken accu bij oplaadkabel lang erin. Maar, de update regelt meer dingen.

Update zelf ging niet belemaal soepel begreep ik, accu pakket extra resetten oid, dat duurde 3 kwartier om 16:15 uur, daarmee haalden ze de 1e dag niet, vandaar volgende dag pas klaar. Verder wel alles in orde. Mijn Kodiaq HPEV is van juli vorig jaar

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan