Adaptive rijstrookgeleiding "Permanent"

Goedenavond,

Ik heb op meerdere topics dit gevraagd, maar nog geen antwoord erover gekregen. Dan maar een nieuwe topic over "Adaptive rijstrookgeleiding" permanent aan:
- Elke keer als ik mijn auto aanzet, dan moet ik via het menu “adaptieve rijstrookgeleiding” handmatig "elke keer" aanzetten.

Zodra ik auto uitzet en daarna weer start moet ik het weer opnieuw instellen. (Het lijkt alsof Columbus die setting niet onthoudt en de rest van settings wel)

Ik heb de Lane asist geactiveerd met VCDS via deze codering: https://www.ascoding.ch/en/activate-lane-assist/

Weten jullie mischien hoe ik de "adaptive rijstrookgeleiding" permanent kan aanzetten?
 

Rallye

Forumguru
Volgens het instructieboekje (even snel niet bij Skoda van internet geplukt) is dat niet hoe het zou moeten gaan:

02637F33-DDB2-4D9F-965D-7EB3E0096880.png

De functie zou dus niet uit moeten gaan bij afsluiten contact. Hangt dit mogelijk samen met je hercodering?
 
Volgens het instructieboekje (even snel niet bij Skoda van internet geplukt) is dat niet hoe het zou moeten gaan:

Bekijk bijlage 67967

De functie zou dus niet uit moeten gaan bij afsluiten contact. Hangt dit mogelijk samen met je hercodering?
Ik heb de boek ook inderdaad bijgepakt, maar helaas.

Het ligt waarschijnlijk aan me codering, maar ik zou niet weten waar ik fout heb gedaan?

Misschien moet ik wel Columbus resetten of bestuurder hulpsystemen terugzetten naar fabroeksinstellingen....

Wat gebeurt er met de VCDS codering(lane assist) als ik de eerste of tweede actie uitvoer?
 
@Rallye dit probleem is eindelijk opgelost.

Bij de codering met VCDS, Stg A5, adaption, stond de intervention moment op LATE en ik heb het nu aangepast naar “LAST SETTING”.

Ik heb nu een compleet werkend Lane assist geregeld voor mezelf
 
Bovenaan Onderaan