Adapter voor telefoonhouder

sthx001

Nieuw lid
In mijn speurtocht naar een adapter voor de Nokia 6300 stuit ik op het volgende probleem ik wil namelijk graag de telefoon op kunnen laden in de auto en mijn auto is al voorzien van een telefoonhouder. Wat is dan er dan niet mooier om op deze houder een adapter te plaatsen.......

Volgens paragon fidelity is er wel een adapter leverbaar maar volgens skoda nederland niet en komt deze ook niet. Vrij lomp om dit zo te stellen vindt ik, wat mij ook verbaast dat men erg achter loopt met het kunnen leveren van een adapter voor de huidige telefoon toestellen. Gelukkig werkt de bluetooth af fabriek overigens wel goed....

Mail van Paragon, daarna de mail van skoda NL

Sehr geehrter Herr,
vielen Dank für Ihre Anfrage. Nach unseren Informationen sollte der Skoda Handy Adapter für das Nokia 6300 lieferbar sein. Dieses ist aber eine unverbindliche Information. Da es sich bei diesen Produkten um Original-Skoda-Zubehör Artikel handelt, wenden Sie sich bitte bezüglich verbindlicher Informationen direkt an Ihren Skoda-Vertragspartner
Mit freundlichen Grüßen - Best regards
[URL="http://www.paragon-fidelity.de["]http://www.paragon-fidelity.de[[/URL]

Geachte heer
Helaas moeten wij u melden dat de adapter voor de Nokia 6300 ook niet komt. Wij hebben tot op heden hier geen informatie over ontvangen.
Mocht u in de toekomst willen weten of dit mogelijk is, dan kunt u zich het beste wenden tot uw Skoda dealer. Zij kunnen u hierover het beste informeren
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd
Met vriendelijke groet

Klantencontact
 
Dan ga je hiermee toch gewoon ff langs je eigen Skoda dealer, ik vind dat toch wat makkelijker dan via de mail op deze mannier communiceren. Wellicht kun je een productnummer achterhalen waardoor je Skoda dealer wat makkelijker kan zoeken.

Overigens als ik zoek via Google naar Skoda Handy Adapter 6300 kom ik wel wat dingen tegen maar dan met name voor VW en AUDI, wellicht wordt dit in Nederland alleen voor deze merken geleverd en in Duitsland ook voor Skoda. Misschien past de houder van VW en AUDI wel ook op die van Skoda, je zou eventueel nog bij een VW/AUDI dealer kunnen informeren.
 

sthx001

Nieuw lid
Daar ben ik uiteraard bij begonnen, daar kom ik helaas niet verder, via dit forum kwam ik achter de fabrikant van de adapter (deze maakt ze idd ook voor vw en audi) Mijn dealer is ook een audi en vw dealer....
 
Dan zal het lastig worden, als de leverancier aangeeft dat je je moet wenden tot je dealer, en de dealer geeft aan ze niet te leveren.....

Je zou dit nogmaals kunnen aangeven bij de leverancier of wellicht kun je verder komen bij een Duitse Skoda/VW/Audi dealer.
 

Eppiegrande

Actief lid
Ik heb mijn Cullmann adapter voor siemens S65 via Ebay gekocht in Duitsland. Prijs was 55 Euro en het is een audi origineel, maar nu werkt voice commands ook via de Columbus.
Dus misschien daar ook voor andere modellen te vinden ?

Kijk wel goed of het "oud"model is (snoer) of nieuw zoals in de Skoda past.
 
Ik ben net bij S-Point en A-Point in Amsterdam geweest omdat ik het Columbus systeem live wilde zien. Bij S-Point kon dit niet, maar ik heb in een VW Passat het wel aanschouwd. In deze auto zat tevens een officiele adapter voor de Nokia 6300. Dit viel me op, omdat ik er zelf ook een heb. Dus blijkbaar zijn ze wel leverbaar. Anders even bellen naar A-Point?
 

sthx001

Nieuw lid
De houder is er nu idd voor de vw en audi dus ik verwacht dat de adapter voor de skoda ook nog wel komt. Iemand die de adapter aanbied op ebay geeft aan dat hij deze adapter heeft geprobeerd in de skoda maar deze paste helaas niet :crazy:
Ik gebruik op dit moment gewoon een lader vanuit de 12v aansluiting en ach dat werkt ook wel......


Ik ben net bij S-Point en A-Point in Amsterdam geweest omdat ik het Columbus systeem live wilde zien. Bij S-Point kon dit niet, maar ik heb in een VW Passat het wel aanschouwd. In deze auto zat tevens een officiele adapter voor de Nokia 6300. Dit viel me op, omdat ik er zelf ook een heb. Dus blijkbaar zijn ze wel leverbaar. Anders even bellen naar A-Point?
 
Bovenaan Onderaan