Actie skoda: ACTIE: Connect pakket (Bluetooth telefoonvoorbereiding en MDI) € 100

Op skoda.nl is bij de ambition businessline van de octavia deze actie te zien bij de opties:

ACTIE: Connect pakket (Bluetooth telefoonvoorbereiding en MDI) € 100

Zie: http://www.skoda.nl/modellen/octavia-combi/uitvoeringen/ambition-businessline.aspx

Betekent dit dat ik hiermee i.c.m. het amundsen+ systeem helemaal klaar ben? Dus dat ik met mijn android smartphone kan bellen met de carkit die bedient wordt via Amundsen+ & Maxidot?

Ik wordt een beetje in verwarring gebracht door de (a) lage prijs en (b) de term 'telefoonvoorbereiding'

Alvast bedankt voor de uitleg/verheldering
 
Ik lees ook diverse zaken omtrent compatibiliteit met Android smartphone: ik heb van mijn werkgever een HTC Desire S gekregen, gaat deze goed werken met de bluetooth telefoonvoorbereiding i.c.m. de Amundsen+?
 

Falcon

Donateur
@van der Mark: Inderdaad dan ben je er helemaal klaar voor en zoals je ziet Android werkt ermee samen. Veel plezier!
 
Zo. dat is dan een prima aanbieding zo te zien, ik ga de bestelling compleet maken, ben erg benieuwd wat de levertijd van een O2 Amb BL 1.2 TSI zal zijn (zonder dsg). Bedankt voor de antwoorden :-)
 

TL@

Forumguru
Android 2.1 werkt niet altijd prettig samen met de carkit, ligt trouwens aan android en niet aan de carkit.

Hij vergeet de landcode al eens (+32 voor belgie) toe te voegen waardoor je geen nummer uit het adresboek kan selecteren. Voor de rest werkt ie perfect (heb nu 2.3.5 op een Defy en die doet het wel perfect)
 
Volgens mij is het een klein beetje misleidend! In de amundsen+ zit volgens mij een telefoonadapter ingebouwd. Dient alleen via vagcom geactiveerd te worden. Er hoeft in weze alleen een microfoon in de auto aangebracht te worden en je mdi moet ingebouwd worden. Mocht het zo zijn, is het nog steeds een goede actie!
 
Bij VW (RNS315) en Seat zit de carkit er per definitie bij, bij Skoda niet. Ik denk dat deze actie dit een beetje goed moet maken.
 
Bovenaan Onderaan