WIneshA
Lid
Hallo allen,
Ik heb een vraag mbt de hoogte van de achterveren op mijn o3.
Ik hang er regelmatig een ambulance achter met een totaal gewicht van 1490 kilo.
Mijn DSG mag 1500kg trekken dus daar zit ik net onder.
Ik vind wel dat de achterkant zwaar omlaag hangt na het aankoppelen en het lijkt of de veren dermate zijn ingezakt dat ook zonder trailer de auto wat lager oogt dan in het begin.
Ik heb wel is gehoord dat je er transportblokken tussen kan plaatsen waardoor de achterveer dus minder inveert op het moment dat je een trailer aankoppeld.
Is dit veilig? Iemand ervaring mee? Kan dit gewoon ? Of heeft iemand een ander idee?
bedankt!
Ik heb een vraag mbt de hoogte van de achterveren op mijn o3.
Ik hang er regelmatig een ambulance achter met een totaal gewicht van 1490 kilo.
Mijn DSG mag 1500kg trekken dus daar zit ik net onder.
Ik vind wel dat de achterkant zwaar omlaag hangt na het aankoppelen en het lijkt of de veren dermate zijn ingezakt dat ook zonder trailer de auto wat lager oogt dan in het begin.
Ik heb wel is gehoord dat je er transportblokken tussen kan plaatsen waardoor de achterveer dus minder inveert op het moment dat je een trailer aankoppeld.
Is dit veilig? Iemand ervaring mee? Kan dit gewoon ? Of heeft iemand een ander idee?
bedankt!