Achteruitrij sensors Rapid

erto171

Actief lid
Ik heb achteraf toch achteruit rij sensors laten plaatsen, bij de dealer kost dat €435 + een afneembare trekhaak.
Op internet gezocht en uiteindelijk gekocht bij Halford voor € 265 incl. inbouw en in dezelfde kleur gespoten 4 sensors, spuitbussen originele kleur + blanke lak €27, dat kwam er dus nog bij, merk Valeo kit 1, pieper systeem.
Alles in 2 en een half uur klaar, en met een jaar garantie, ook op de inbouw door Protect Effect car electronics. Nieuwe afneembare trekhaak was niet nodig bij dit prima werkende systeem

Laatst bewerkt:

staal

Actief lid
Ik ben wel benieuwd hoe dat er over 2 jaar uitziet.

Zou je er een foto van willen plaatsen zoals het nu is geworden?

Vincent

erto171

Actief lid

Vincent
yup, zou ook graag wel foto's willen zien ;)
(gewoon om het eens te zien feitelijk :) )
Ik heb achteraf toch achteruit rij sensors laten plaatsen, bij de dealer kost dat €435 + een afneembare trekhaak.
Op internet gezocht en uiteindelijk gekocht bij Halford voor € 265 incl. inbouw en in dezelfde kleur gespoten 4 sensors, spuitbussen originele kleur + blanke lak €27, dat kwam er dus nog bij, merk Valeo kit 1, pieper systeem.
Alles in 2 en een half uur klaar, en met een jaar garantie, ook op de inbouw door Protect Effect car electronics. Nieuwe afneembare trekhaak was niet nodig bij dit prima werkende systeem

Vincent
de genoemde prijs is inclusief apart bestelde speciiaal overspuitbare sensors 4 stuks a € 10,- per stuk, de bij de kit bijgeleverde sensors kon je niet overspuiten, die heb ik nu als reserve. Daar de bestelde Valea kit 1 wel besteld was maar op het afgesproken nog niet binnen was, heb ik het duurdere kit 3 gekregen met afstand display en pieper, anders was de inbouw monteur voor niks gekomen en dat was dan duurder dan Kit 3 (169 euro) tja lucky me !!

Bijlagen

• IMG_0144.jpeg
    IMG_0144.jpeg
    358,7 KB · Weergaven: 78

Joske

Forumguru
bedankt voor de foto (had er wel graag nog wat meer gezien en wat meer auto op de foto)

enneuh.. je hoefde nou echt niet heel het topic te quoten hoor :D

erto171

Actief lid

Bijlagen

• IMG_0144.jpeg
    IMG_0144.jpeg
    358,7 KB · Weergaven: 21

erto171

Actief lid
bedankt voor de foto (had er wel graag nog wat meer gezien en wat meer auto op de foto)

enneuh.. je hoefde nou echt niet heel het topic te quoten hoor :D
Sorry snap dit forum nog steeds niet helemaal ! maar dat had je al begrepen! LOL

Joske

Forumguru
Sorry snap dit forum nog steeds niet helemaal ! maar dat had je al begrepen! LOL
Als je op de "reageerknop" klikt (zoals ik nu bij deze post doe) citeer je hetgeen de persoon gepost heeft, als je gewoon onderaan iets schrijft en op "reageer" klikt verschijnt enkel hetgeen je wou posten. Dan is het ook duidelijk en is citeren niet nodig :).

erto171

Actief lid
ik heb geen navigatie systeem genomen , had pas een nieuwe
gekocht, met gratis life time kaart update, dat schilt zo'n weer 205 euro per jaar !!!

erto171

Actief lid
Als je op de "reageerknop" klikt (zoals ik nu bij deze post doe) citeer je hetgeen de persoon gepost heeft, als je gewoon onderaan iets schrijft en op "reageer" klikt verschijnt enkel hetgeen je wou posten. Dan is het ook duidelijk en is citeren niet nodig :).

erto171

Actief lid
de genoemde prijs is inclusief apart bestelde speciiaal overspuitbare sensors 4 stuks a € 10,- per stuk, de bij de kit bijgeleverde sensors kon je niet overspuiten, die heb ik nu als reserve. Daar de bestelde Valea kit 1 wel besteld was maar op de afgesproken tijd nog niet binnen was, heb ik het duurdere kit 3 gekregen met afstands display en pieper, anders was de inbouw monteur voor niks gekomen en dat was dan duurder dan Kit 3 (169 euro) tja lucky me !!
:yeehaa:

Bovenaan Onderaan