Achteruit inparkeren

Matra_Murena

Actief lid
In het boekje (die ik op vakantie eens doorgebladerd heb. Is toch leuk om te kijken wat de wagen nu allemaal kan) zag ik dat er ook modellen zijn bij welke de rechterspiegel naar beneden kanteld als je de auto in zijn achteruit zet. Zo kan je je kostbare velgen zien ten opzichte van de gemene stoepranden. Mijn vraag is echter bij welke optie dit geleverd wordt?? Bij mij doet hij het in elk geval niet.
 

Beker

Actief lid
Volgens mij "hoort" deze optie bij electische stoelverstelling icm zitpositie geheugen. Maar wellicht dat dit ook via de garage in te stellen is...
 
Ja, dit hoort bij de elektrische stoelverstelling. Zie ook andere berichten hierover. Voorlopig dus gewoon zelf goed op je velgen letten...
 

robke

Nieuw lid
Mijn dealer zij mij dat het per land bepaald is of het kantelen der spiegels wel of niet wordt aangeboden. Op mijn vraag of ze met hun computers dit konden veranderen kon geen antwoord gegeven worden. Ze zouden het nog bij de importeur navragen.
 

VEEJAY

Forumguru
Interessant... Die vraag staat ook nog open voor het automatisch inklappen van de zijspiegels..
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Interessant... Die vraag staat ook nog open voor het automatisch inklappen van de zijspiegels..

[/ QUOTE ]

Daarvoor moet je een 407 nemen... /forum/images/graemlins/blush.gif
 

Joeri

Actief lid
Of een Superb, en dit voor het omkantelen van de rechter buitenspiegel als voor het inklappen van de zijspiegels.

En Seat kan het wél aanbieden bij de Altea en Toledo en klonen /forum/images/graemlins/smile.gif Dat is toch iets geweldig praktisch? Zal er uiteindelijk wel aankomen denk ik. Maar op het omkantelen van de buitenspiegel: bij Superb kan je dat zelf instellen als je de stoelgeheugens aan het ingeven bent (vaak staat het er al af-fabriek op), hoe het bij Octavia II is heb ik geen flauw idee van.
 
Hi,

Net mijn O2 gekregen en het instructieboekje doorgelezen. Hier staat dus in dat als je je elektrische spiegel in de R stand zet en je de versnelling in je achteruit zet je spiegel gaat kantelen. Oftewel in een elegance werkt dis dus niet /forum/images/graemlins/frown.gif Wie weet of dit dus een dealer instelling is.
 
Bovenaan Onderaan