Achterlichten aan icm DRL

andrehj

Forumguru
Bij veel dealers betekent "kan niet" helaas "ik weet niet hoe het moet, dus zeg ik maar dat het niet kan"...
 

hemi24

Forumguru
Dealer (Heron Purmerend) gaf bij mij aan dat het (achterlichten icm DRL) niet kan op een O3 FL
Maar volgens mij hier elders op t forum gelezen dat het wel kan (en ze mogelijk dus gewoon niet weten hoe)

Als de dealer niets WEET hoe het moet of kan is niet direct een reden om te zeggen dat niet KAN...

Normaal scandinavisch dagrijlicht is volgens mij gewoon programmeerbaar met de VAS-kast.
 

ertromp

Forumguru
Heeft voor de O3 geen moer te maken met "normaal scandinavisch dagrijlicht" en is gewoon in de adaptiewaarden op de achterlampen in te stellen dat deze als extra functie mee branden bij de DRL's. Dit kan de dealert ook met ODIS doen (geen VAS-Kast meer) maar daar is het wat meer zoeken aangezien kanalen niet gedocumenteerd zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MadDog2K

Actief lid
Ok, toch nog eens vragen dan of een andere dealer die het wel kan of iemand met VCP zoeken :)

Was het inmiddels niet een verplichte mogelijkheid om dit in te kunnen stellen (op de auto dan uiteraard, niet voor een dealer) of ben ik nu abuis ?
 

Canon-Eye

Forumguru
Dealer (Heron Purmerend) gaf bij mij aan dat het (achterlichten icm DRL) niet kan op een O3 FL
Totale kletskoek.
Sterker nog, volgens mij moeten nieuw gekentekende auto's sinds een bepaalde datum (1-1-2015, als ik me niet vergis) simpelweg de mogelijkheid hebben om de achterlichten te laten branden in combinatie met DRL. Dat is een voorloper van een verplichting, die zal er binnen afzienbare tijd ook wel aankomen. Kan niet wachten...

Was het inmiddels niet een verplichte mogelijkheid om dit in te kunnen stellen (op de auto dan uiteraard, niet voor een dealer) of ben ik nu abuis ?
Ja, dat klopt dus.
 
Bovenaan Onderaan