Achterlicht gimmick

Efe84

Actief lid
Hoi allen,

Ik weet even niet of dit al eerder gevraagd is, kon het in ieder geval niet vinden.

Is de gimmick van de achterlichten (golvende beweging van de achterlichten als je de auto ontsluit) standaard op de Octavia of is dit een optie gekoppeld aan bijvoorbeeld de Matrix verlichting?

Ik kan nergens op de site van Skoda iets hierover vinden.
Als de vraag al een keer gesteld is excuses hiervoor.
 

jongetje

Forumguru
Ik heb het op mijn business line plus maar heb er geen optie voor genomen, maar zou er eerlijk gezegd ook geen euro voor overhebben want ik sta naast de auto als ik ontgrendel (keyless via de handgreep) en met mijn rug naar de auto als de lampen de animatie doen omdat ik dan wegloop.

Sterker nog, ik weet na 1,5 jaar niet eens of de achterlichten dat doen bij het ontgrendelen. Het is me iig nooit opgevallen.
 

Efe84

Actief lid
Dank voor je reactie. Ik zou daar ook niet extra voor betalen maar als het er is, is het gewoon leuk :D
 

Okkie73

Senior Member
Mijn 1.0 eTSI hoeft niet geladen te worden én toch branden de achterlichten af en toe terwijl de auto geparkeerd én vergrendeld op de oprit staat, (zeggen mijn overburen)

Het is trouwens een BL plus waar de bewuste gimmick idd standaard op aanwezig is. Weet alleen niet of elk model dat heeft.
 

Paul(B)

Nieuw lid
Ik heb dit maar als het kon mocht je het hebben, ik vind het eerder iets voor op de kermis en het doet het krachtige aan-uit van de LED teniet.
 
Bovenaan Onderaan