Achterhalen software Columbus

TedVlemmings

Forumguru
Hi, call me stupid maar ik krijg de software versie en typenummer van de Columbus (RNS510?) uit mijn Superb niet achterhaald. Als ik lang op Setup druk krijg ik enkel FM/AM optie en geen versie o.i.d. Klopt het dat het hidden menu met deze informatie dan enkel vrij te spelen is via VCDS? Ik wil namelijk weten welke firmware erop staat, en welke versie RNS510 het precies is. Dit om achteruitrijcamera te installeren en de navigatiekaarten te update naar de nieuwste versie indien mogelijk.

Indien het enkel via VCDS gaat, is er iemand nabij Tiel, Geldermalsen die mij hierbij kan helpen?
 

TedVlemmings

Forumguru
Daar kan ik heel flauw op antwoorden: Je weet dat er zoiets bestaat als goed lezen voordat je reageert?
Zoals in de openingspost gezegd krijg ik op deze manier enkel twee opties, namelijk FM en AM en GEEN versie informatie knopje om deze gegevens te achterhalen.
 

GJ M

Forumguru
Wat ik zo kan vinden is nog langer op de setup knop drukken. Anders moet deze inderdaad vrijgeschakeld worden. In deze lijst kan je kijken naar mensen in de omgeving.
 

TedVlemmings

Forumguru
Mag gesloten worden. Heb FW 5238 erop gezet met optie die dit menu vrij heeft gespeeld. Nu weet ik dus welke FW ik nu heb, geen idee welke het was maar ongetwijfeld ouder. En welk type Columbus ik niet, een G
 
Bovenaan Onderaan