Achterbumper hatchback en combi identiek?

Aryan

Nieuw lid
hallo mede skodarijders,

Ik moet mijn achterbumper vervangen ivm een aanrijding. Heb er 1 gevonden op een webshop, maar daar staat hatchback bij. Is deze bumper identiek aan de combi? (Heb een combi uit 2003)
Alvast bedankt!,
Groet, Aryan
 

Cordoba

Forumguru
Behalve de hatchback en de combi heb je de Fabia I ook nog in sedanversie. Als ik me niet vergis heeft de sedan wel dezelfde achterbumper als de combi. (voor het geval je toevallig een sedan vindt)
 

Aryan

Nieuw lid
Leandro, een berichtje voor jou. Je gaf aan dat je zelfde kleur auto had als ik. Ik heb op marktplaats een bumper gevonden. Denk jij dat dit dezelfde kleur is ? Verkoper wist kleurcode niet..Alvast bedankt voor je mening!
 

Bijlagen

  • achterbumper fabia.jpg
    achterbumper fabia.jpg
    61,4 KB · Weergaven: 16

Leandro

Senior Member
Leandro, een berichtje voor jou. Je gaf aan dat je zelfde kleur auto had als ik. Ik heb op marktplaats een bumper gevonden. Denk jij dat dit dezelfde kleur is ? Verkoper wist kleurcode niet..Alvast bedankt voor je mening!

Ik bedoelde in dezelfde kleur als de auto die mijn vriendin heeft ;) blauw/grijs.

Voor de rest heb je sowieso kans dat het een tint anders is. Verf op kunststof verkleurd nu eenmaal anders dan op metaal. Verder denk ik dat het wel dezelfde kleur is, in zoveel verschillende tinten is hij niet geleverd?
 

Cordoba

Forumguru
@Aryan Ik denk dat het inderdaad dezelfde kleur is, er is ook een wat meer oranje-metallic kleur, maar dat is volgens mij voor iets eerdere bouwjaren.
 
Bovenaan Onderaan