Achterbank ontgrendelhendel rechts in kofferruimte werkt niet

jmartens

Nieuw lid
Ik ben vandaag wezen kijken voor een Superb iV uit 2020 en denk dat dit hem wel gaat worden.

Er is één kleinigheidje dat ik tijdens de proefrit tegen kwam (ja ik ben zo'n gek die dan alle knopjes test :D).

De hendel aan de rechterzijde in de kofferbak werpt het rechterdeel van de achterbank niet naar voren. Links werkt OK, zowel vanuit de kofferbak als de knop bovenop de stoel. Rechts doet de knop op de stoel het wel, maar de hendel in de kofferbak dus niet. Deze lijkt minder weerstand te hebben dan die aan de linekrzijde. Ik vermoed dat het een kabelsysteem is en dat deze wellicht 'ontspoord' is.

Ze gaan er naar kijken voor aflevering. Iemand enig idee of dit makkelijk te verhelpen is en als het verholpen is of het dank ook duurzaam opgelost is of dat ik hier blijvend last van houdt?
 

Antera

Donateur
Loopt een kabel naar de rugleuning toe. Deze komt wel eens los als ze bv aan het interieur hebben gesleuteld om bv iets in te bouwen of anders.
 
Heb bij mijn Superb precies hetzelfde. De kap op de zitting zelf lijkt niet helemaal goed te zitten, maar heb er nog geen aandacht aan geschonken.
 

jmartens

Nieuw lid
SInds vandaag heb ik mijn Suberb iV binnen en het 'probleem' met de uitwerpknop rechts in de achterbak is schijnbaar by design. Als ik zowel links als rechts samen activeer worden beide delen uitgeworpen. Of het zo hoort weet ik niet, maar zo werkt het in ieder geval wel. :-)
 
Bovenaan Onderaan