Accubeschermingslimiet overschreden

JohanF

Nieuw lid
Gisteren en vandaag was 's morgens mijn wagen niet opgeladen. Ik kreeg op mijn smartphone "accubeschermingslimiet overschreden". Zie bijlage. Ik vind er niets over in de documentatie. Weet iemand raad?
 

Bijlagen

  • Accubeschermingslimiet overschreden.jpg
    Accubeschermingslimiet overschreden.jpg
    68,4 KB · Weergaven: 39

JohanF

Nieuw lid
Bedankt voor de verwijzingen
Het blijft wat duister. Ik vermoed dat het de server is die teveel contact maakt met de app.
Ik heb Skodasupport gebeld, Daar hadden ze nog nooit van deze foutmelding gehoord, en ze verwezen me direct naar de dealer.

Ik laad de auto wel op met een extra app van Engie, de stroomleverancier, die oplaadt in functie van gunstige stroomprijzen. Maakt die eventueel veel contact met de Skoda-app?
 

JJ te G

Donateur
@JohanF : lukt het laden nu wel? Afgelopen donderdag/vrijdag had mijn app problemen, werd ik automatisch uitgelogd en kon ook niet meer inloggen. Wellicht heeft een serverstoring hiermee te maken?
 

Yeti2011

Nieuw lid
Hoi, Ik wilde op de app even naar iets kijken, maar hij zei "unavailable due to battery protection limit" bij alle functies. Hoezo? De auto heeft nog voldoende prik om 250 kilometer te rijden, en dan niet genoeg om de status door te geven aan mijn telefoon?

Groet, Tom
 

Yeti2011

Nieuw lid
... alleen is dit volgens mij een ander punt. De wagen wordt netjes opgeladen, alleen de app geeft de status niet door.
 
Bovenaan Onderaan