Accessoire prijzen - Let op's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik mijn Citigo nu aan het completeren ben met accessoires wil ik ipv de af-fabriek 14" de 15" LM-velgen laten monteren. Kijk ik naar de prijslijst zou je denken dat je een meerprijs van EUR 169,- moet betalen:
ercPAp0AHYD5CgTSQQdgWYTbUYsJ5vwh9f+jKvH8B95uzgAAAABJRU5ErkJggg==


Maar nee, dit is de stukprijs exclusief band. Dus, even opletten als je ze besteld. Je moet dus duidelijk afspraken maken wat er met je bestaande wielen (velg+band) moet gebeuren!
 
Maar nee, dit is de stukprijs exclusief band.

Nog mooier: de EUR 169,- is de stuksprijs indien je ze vanaf fabriek laat leveren. Dit accessoire kost achteraf meer en bovendien krijg je achteraf ook de af-fabriek 14" mee. Deze moet ik dus zien te verpatsen....
 

pvaken

Lid
Nog mooier: de EUR 169,- is de stuksprijs indien je ze vanaf fabriek laat leveren. Dit accessoire kost achteraf meer en bovendien krijg je achteraf ook de af-fabriek 14" mee. Deze moet ik dus zien te verpatsen....

Voor 676 Euro heb je overigens heeeele mooie aftermarket velgen van zeer goede kwaliteit (en groter dan 15").
Dus tenzij je de originele velgen helemaal het einde vindt, kan je voor minder geld hele mooie velgen vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan