AB sleutel

Hallo,

Bij 1 van de 2 sleutels van mijn fabia werkt de afstandsbediening niet.
Ik ben al bij de dealer geweest, deze heeft getracht de sleutel opnieuw in te leren maar dit lukt helaas niet meer.

Is het mogelijk om een gebruikte sleutel bij een sloper oid te halen, de chip over te zetten in mijn huidige sleutel en dan de sleutel opnieuw te laten in lezen?

Zijn er mensen met ervaring met vervangingssetje zoals deze

65869147-skoda-2-klapsleutels-t-b-v-afstandsbed-cv-cp.jpg


gr
 

Monteurtje

Forumguru
Als jij een afstandsbediening ergens kan weghalen die hetzelfde onderdeel nummer heeft dan kun je die inleren. Dat kun je dan ook zelf. En een chip overzetten hoeft niet. Want de afstandsbediening en de sleutel zijn twee losse delen.
 

Monteurtje

Forumguru
Moet je even de sleutel en afstandbediening uit elkaar trekken en even kijken of er iets op staat. Heb je een klapsleutel of oudere ronde afstandsbediening.
 
Een oude rondere :biggthumpdown:

open gemaakt staat er aan de binnenkant met puntjes 10.2 MLD
Op de chip staat 0202 18 en daaronder nog een nummer in hele kleine lettertjes.
 

Monteurtje

Forumguru
Oke. Dan moet je, waar je de AB koopt, vragen of ze weten uit wat voor uit die komt. Als het een Fabia is kun je proberen of je die kunt inleren. Wordt denk ik even zoeken.
 

Mick

Actief lid
Weet je wel zeker dat het de chip is. Bij mijn sleutel zei men ook dat hij vervangen moest worden, toen hij niks meer deed, maar eigenwijs als ik was heb ik eerst een nieuwe batterij erin gedaan, en ja hoor, hij deed het weer. Een nieuwe sleutel zou zo'n 100,- euro gekost hebben, en nu maar 5,- euro vor een nieuwe batterij.
Ik zou de batterij even doormeten als ik jou was, is een kleie moeite.

Gr. Mick
 
Bovenaan Onderaan