Aantal vragen

Ik ben pas een paar dagen lid van dit forum en heb een paar vragen.
Allereerst de gegevens van mijn wagen:
Skoda Fabia II combi Elegance 1.4
Bouwjaar 2007, Km stand 80000.

Ik wil een trekhaak gaan/laten onderbouwen.
Nu lees ik veel over het aanmelden van de bekabeling op de boordcomputer i.v.m. de verlichtingscontrole.
Omdat ik niet zeker wist of de auto verlichtingscontrole heeft heb ik een lamp van de achterverlichting en een van de richtingaanwijzer verwijderd.
Vervolgens motor gestart en verlichting aangezet.
Ik kreeg geen melding op het display dus ik ga ervan uit dat de auto geen verlichtingscontrole heeft.
Zelf onderbouwen zou dus qua bekabeling geen problemen moeten geven, of heb ik het mis?

Weet iemand waar de schakelaar van de binnenverlichting zit, de binnenverlichting reageert namelijk niet op het openen van de deur terwijl de schakelaar van de binnenverlichting op de staand deur staat maar constant blijft branden.

Klopt het dat de asbak verlichting alleen via de dealer te verkrijgen is, lampje plus fitting in 1?

m.v.g.

GuessWho
 

Antera

Donateur
omtrend je probleem met je binnen verlichting is je deurslote vermoedelijk kapot daar zit de microswitch in die dat regelt. dat kan frank van deurslotreparatie.nl voor je fixen.


deze auto eheft volgende mij geen lampcontrole systeem dan maar de trekhaak zal toch aangemeld moeten worden
 
Bovenaan Onderaan