Aanschaf Octavia 2012

Maxdb

Senior Member
Gefeliciteerd! MDI wekt goed - overigens is je link alleen naar het kabeltje. Er hoort ook nog een unit bij achter je radio/in je dashboardkastje.

Tnx! Ik zie niet wat je bedoelt met die unit hoor, dat kabeltje gaat zo de MDI ingang in toch?
 

Maxdb

Senior Member
DY3GkYF
Nou, hij is er. Een grote kofferbak op wielen, precies wat ik nodig heb.
Het invoegen van de foto lukte me niet, dus maar ff zo
(er valt toch niet zoveel te zien, saaie grijze bak haha)
https://ibb.co/DY3GkYF
 

EdK

Forumguru
@Maxdb is heel simpel als je het weet
Als je een tekst gaat typen dan zie je rechts onder een icoon "bijlagen" staan.
Daar klik je op en dan komt er een popup tevoorschijn
Hierin surf je naar je foto toe en selecteert deze ( of meerdere) en klikt op open
Dan zie je de foto tevoorschijn komen onder waar je nu aan typen bent
Daar heb je dan de keuze miniatuur of volledige afbeelding !
Ik kies dan altijd voor de laatste

En dan is het als je alle foto's en tekst hebt getypt op reageer klikken en tekst en foto word gepost.
 

Maxdb

Senior Member
Heerlijk rijden hoor in de octaaf , foon koppelen gaat ook makkelijk, alleen raar dat ik mijn foon
moet ontgrendelen met pincode zodra het contact verbreekt..
@Desperado : Winterbanden heb ik een stuk dichterbij gevonden, dus succes met die van jou.
 

Maxdb

Senior Member
Potverdikkeme, zei ik dat het lekker rijdt? Ik zweef gewoon over de weg ipv, stuiterend en bonkend met gerammel, geronk ende geratel voorheen met de oude Mazda :jaja:

@EdK : ik heb het door maar mijn foto bestanden zijn te groot, heb jij die verkleint?
 

EdK

Forumguru
https://www.faststone.org/

Voor als je foto's te groot zijn kun je hiermee verkleinen
Doe je het op de feun dan kun je ook jezelf mailen met de foto's en dan kiezen voor verkleinen
Dan zijn ze klein genoeg in Mb's om hier te posten
Maar heb je er meerdere in één keer geprobeerd te posten en gaf hij de melding te groot bestand of heb je het al bij één foto ?
In eerste geval dan minder foto's in één keer proberen te posten !
 

Maxdb

Senior Member
Ach, mooi, beetje grijze muis wel, maar dat is prima, misschien later nog eens kijken voor wat zwarte accenten, en mogelijk alu velgen. Hij rijdt goed, dat is het belangrijkste.
Wel wennen aan de getinte ruiten achterin zeg!
 
Bovenaan Onderaan