Aanschaf nieuwe aftermarket radio

Karstieman

Forumguru
Scheelt je ook nog de aanschaf van een nieuwe gsm.
Waarom heb je het microfoontje eigenlijk niet gewoon aan de binnenverlichting vast laten maken ?
 

sunnyboy

Senior Member
Vraag dat maar aan de dealer.!
Zat bij mijn BMW ook gewoon naast de binnenverlichting bij de voorruit.
Skoda dealer wilde denk ik het microfoontje niet zichtbaar plaatsen, hierdoor kwam het microfoontje te ver achter mijn stem, zullen we maar zeggen.
Daardoor slechte ontvangst aan de andere kant.
Heeft de dealer nog wat te doen, maar hij gaat het microotje verplaatsen.
 
Hi Sunnyboy,

Nu 5 dagen mijn O2 met de Pioneer DEH-P70BT maar waar heb jij je remote unit geplaatst. In het stuur lijkt mij niet zo goede optie zit nu te denken aan de handrem.

Iemand anders nog suggesties voor inbouw van de remote unit?

Greets,

Eric
 

Droopy

Actief lid
@Middelbrand,

Is naast de radio misschien geen optie /forum/images/graemlins/grin.gif
Volgens mij net zo ver, en je moet toch je stuur loslaten
 

sunnyboy

Senior Member
@Middelbrand.
Ik heb juist NIET de remote gemonteerd. Past ook niet op mijn huidige stuur.
Misschien met dubbeltape in het bakje van de middelconsole?
Daarna voelen en leren wat de verschillende knopjes voor opdracht uitvoeren. Je moet er voor blijven zorgen dat je je ogen op de weg gericht houdt en niet op de remote! Er komt trouwens en fantastisch geluid uit de Pioneer met de EQ aan en ingesteld. Ook als ik het volume op "50" zet geen vervormingen van het geluid bij het afspelen van m'n mp3 cd. Ik heb geen klachten over de speakers die standaard in de Octavia Combi zitten.
Dealer zet trouwens de standaard antenne weer op het dak.
 

nomad

Senior Member
[citaatDealer zet trouwens de standaard antenne weer op het dak.

[/ QUOTE ]
Ik vond die haaievin wel mooi...
 

sunnyboy

Senior Member
Idd, als ik van Maassluis naar Rotterdam reed over de A20 moest ik de zenders al gaan bijstellen. /forum/images/graemlins/frown.gif
Zo zout heb ik het nog nooit gegeten! /forum/images/graemlins/crazy.gif
 

Karstieman

Forumguru
@Middelbrand, ik zag op de fotogalerij dat jij ook de DEH-P70BT hebt. Waar heb jij je microfoontje laten bevestigen ?
Ben je tevreden over het geluid en heb je daar misschien een foto van ?
 
Op die Pioneer zit ik ook te azen.

Hoe zijn jullie ervaringen? Gebruiken jullie hem i.c.m. de standaard aanwezige speakers?
 

Karstieman

Forumguru
Mijn ervaring is erg positief.
Ik gebruik de radio icm. de 8 standaard speakers en het geluid is zeer helder. Omdat er een zeer uitgebreide equalizer in de radio zit is het geluid ook goed af te stellen voor de toch wat schelle hoge-toon speakers in de deur.
De carkit functie werkt ook super. Geluid is perfect en er is geen galm te horen. Zeker een aanrader ! /forum/images/graemlins/smile.gif
Als ik al een nadeel zou moeten noemen dan is het de eigenaardige menu-functie van de radio. Maar dat is een questie van gewenning. /forum/images/graemlins/laugh.gif
 
Ok, mijn besluit staat vast: dit wordt hem /forum/images/graemlins/24.gif
Moet helaas wel nog tot week 2-2006 wachten op mijn auto...leasemij (Lage Landen) wil hem dit jaar niet meer afleveren /forum/images/graemlins/407.gif
 
Bovenaan Onderaan