Betere vraag, waar moet je NIET op letten. Die auto heeft dus al een ton gedraaid, das voor een tdi opzich geen probleem, maar het grote vraagteken zet ik altijd bij HOE die km's gemaakt zijn. Een RS is toch een beetje een scheurijzer, hoe is de eigenaar met de motor omgegaan, wel goed warmgereden en dan pas planken, of direct de straat uit al op het gas. Is de koppeling en versnellingsbak niet mishandeld?
Onderhoudshistorie?? Beste kun je sowieso met een deskundig iemand eens gaan kijken, luisteren en rijden. Hoe start de auto, braakt ie blauwe/ zwarte of witte rook uit, loopt ie niet te rauw.
Kijk ook of het geen schadeauto is, vloermatten in de kofferbak eruit trekken, in de motorruimte kijken naar eventuele vervormingen. hoe lopen de naden van de deuren?? Is er gerookt in de auto?
Zo kun je een enorme waslijst opstellen van punten, maar vanaf foto's kun je niet goed oordelen, ga naar die auto toe, trek het kenteken na enz.
Veel succes, hou ons op de hoogte.