Aanpassingen van superskoda.com

Glenn

Actief lid
Ik zou graag dat stuk chrome rond de nummerplaat hebben, maar vind daar nergens een stuknummer van. Staat wel mee op volgende foto van nieuw radiatorrooster maar niet mee in bestelling.
Had dit eerder op Skodatec gevonden, maar nu nergens mer te bestellen, wie weet of daar nog is aan te komen.

weet niet waar maar vind je het op deze groote foto nog mooi

zou het niet doen het ziet er zo nep uit
 

Bijlagen

  • P1030717.jpg
    P1030717.jpg
    97,3 KB · Weergaven: 114
@ Skoda4x4

Ik vind het persoonlijk niets maar volgens mij zoek je deze...

o2-053-2.jpg


o2-053-3.jpg


Hier staat hij op SuperSkoda...
http://www.superskoda.com/octavia-i...-ii-licence-plate-chrome-cover-v1-abs-dynamic
 

VEEJAY

Forumguru
Zo de spulleboel gisteren binnengehad, heel goed verpakt.

Het spul zelf ook netjes in verpakking. Gedeeltelijk Milotec spul, spul van Skoda zelf en wat uit Taiwan. Dus hier goede ervaring met superskoda.
 

VEEJAY

Forumguru
Haahah woehoe! Mooie chrome/zilveren accenten aan de binnenkant, net een Ford Mondeo nu.

Dus JC als die SuperB wat chroom mist weet je waar je terecht kunt..
 

VEEJAY

Forumguru
valt wel mee, wat ringetjes voor de clima, zilveren omlijsting van de bekerhouders in het middenconsole en een sierstrip achter.

Volgende bestelling wordt sierstrips aan de zijkant, chromen luchtinlaat ipv het zwarte nu daar twijfel ik nog over.
 

Vacaro

Senior Member
weet niet waar maar vind je het op deze groote foto nog mooi

zou het niet doen het ziet er zo nep uit


Dat is inderdaad wat ik bedoel, maar als je de grillspeiltjes ook in chrome doet word het te veel, beetje kitscherig dan. Gewoon de standaard gril met chroom rond de nummerplaat is voldoende.
 
Bovenaan Onderaan