Aanpassingen van superskoda.com

De standaard bekerhouder van de Octavia...


De bestelde chromen rand voorzien van plakstrips en een schoonmaak doekje...


Het uiteindelijke resultaat


klik op de foto's voor grotere afbeelding.
Tijd : +\- 5 minuten
Prijs : 16.99 Euro


Lerverancier.., http://www.superskoda.com/
 

cvegreen

Forumguru
Zo zie je maar wat een paar kleine dingetjes je auto veel mooier (chiquer) maken. Vooral die ringen rond je bekerhouder vind ik super geslaagd, al zijn de deurdorpels ook wel gaaf . :xyxthumbs:
Je kan van alles vinden bij superskoda , staat ook in mijn favorieten opgeslagen.
 
Wat doe je met de oude versnellingspook?
Ik heb helaas een simpele pook zonder chromen nummering.
Met chroom is toch wel mooier.
 
Wat doe je met de oude versnellingspook?
Ik heb helaas een simpele pook zonder chromen nummering.
Met chroom is toch wel mooier.

Euhh., noueuuh naar zolder ofzo denk ik... :tongue:

Als je hem wilt hebben moet je keer langs komen in Oudenbosch.

edit
Net even wat foto's bekeken maar als jij een O1 hebt gaat 'ie volgens mij niet passen.
 

joergarms

Senior Member
@Digital, mooi werk al die subtiele aanpassingen.
Niet te opzichtig, mooi chique.
Zitten er al ringen rond de tellers?
 

Stoffel

Nieuw lid
Iemand een idee waar je die ringen rond de tellers kan bestellen? Heb ze ooit wel eens zien passeren op ebay, maar heb ze later nooit meer terug gezien...
 

Rolle

Senior Member
De bestelde chromen seat handle Octavia naam en een schoonmaak doekje...


Het uiteindelijke resultaat


klik op de foto's voor grotere afbeelding.
Tijd : +- 5 minuten
Prijs : 16.99 Euro

Lerverancier.., http://www.superskoda.com/

De bestelde chromen dorpel beschermer met Octavia naam...


klik op de foto's voor grotere afbeelding.
Tijd : +- 15 minuten
Prijs : 79.99 Euro

Lerverancier.., http://www.superskoda.com/

die heb ik ook alle2

de dorpelbeschermers via de garage, de seathandles via superskoda.

maakt de auto idd iets stijlvoller.
 
@Digital, mooi werk al die subtiele aanpassingen.
Niet te opzichtig, mooi chique.
Zitten er al ringen rond de tellers?

Precies dat dacht ik dus ook, het zijn tot nu toe allemaal aanpassingen die voor de meeste mensen niet eens opvallen tenzij je toevallig ook een Octavia rijd natuurlijk.

Ik wil m'n Octy best een beetje chique aankleden maar het moet ook weer niet te opvallend.

Ringen rond de tellers (SuperSkoda heeft ze in ieder geval niet) weet ik zo net nog niet., ik zou dat eerst moeten zien, zoals ik al zei ik wil de aanpassingen ook weer niet te veel laten opvallen.
 

EdK

Forumguru
Heel even een vraag tussendoor: hoe is jullie ervaring met superskoda mbt leveren / verzenden etc ?
Kan ik met gerust hart daar bestellen of is het toch oppassen ?
 
Heel even een vraag tussendoor: hoe is jullie ervaring met superskoda mbt leveren / verzenden etc ?
Kan ik met gerust hart daar bestellen of is het toch oppassen ?

Ik heb besteld en direct via (buitenland) bankoverschrijving betaald was iets na 22:00u de volgende dag kreeg ik 2 mailtjes de eerste over de geplaatste bestelling en de andere over de ontvangen betaling.

De dag erop kreeg ik een mailtje dat de bestelling verzonden was en twee dagen later waren de spullen binnen in totaal dus 3 werkdagen tussen bestellen en ontvangen.

De spullen werden geleverd in een kartonnen doos met hierin een bestellijst en ieder product in een aparte plastic zak met daarop een sticker met bestelnummer enz. enz.

Ik heb in ieder geval niets te klagen, misschien iemand anders ook nog ervaringen..?
 
dat is wel heel erg snel :tongue:
ik had op een donderdag de bestelling geplaatst, en mailtje ontvangen van de plaatsing
de vrijdag de betaling gedaan
2 weken later kreeg ik een mailtje dat de betaling rond was en de verzending dispatched was.
en nog eens 2 weken later kreeg ik de bestelling binnen.

bij mij waren het 23 werkdagen :D

maar wel alles netjes geleverd en goed afgeschermd.
Ik ga er cker nog meer spullen bestellen
 

Vacaro

Senior Member
Ik zou graag dat stuk chrome rond de nummerplaat hebben, maar vind daar nergens een stuknummer van. Staat wel mee op volgende foto van nieuw radiatorrooster maar niet mee in bestelling.
Had dit eerder op Skodatec gevonden, maar nu nergens mer te bestellen, wie weet of daar nog is aan te komen.
 

Bijlagen

  • o2f-fgboem.jpg
    o2f-fgboem.jpg
    43,3 KB · Weergaven: 57

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij kan je dat wel bij Halfords vinden. Je bedoelt toch een chromen kentekenplaat houder?
 
Bovenaan Onderaan