Aanpassen rij-stand

AGTon

Forumguru
Goedemiddag.

Met veel plezier maak ik gebruik van mijn S3 IV. Nu vind ik de sport stand prettig rijden alleen het sturen wordt daardoor zeer zwaar. Is er een mogelijkheid om alle functies van de sportstand (e-boost, regenereren) in te schakelen maar met het normale stuurgedrag? Bij individuele instellingen lukt mij dit namelijk niet.

(s3, 2021).
 

Antera

Donateur
Plaats eens een foto van de individuele instellingen daarin zou het normaal aanpasbaar zijn namelijk
 

Rallye

Forumguru
Bij mijn vroegere O3 RS Combi en huidige Golf GTI wel inderdaad. Waarbij ik juist de normale besturing veel te licht vindt….
 
Laatst bewerkt:

AGTon

Forumguru
Net even in de auto gekeken en het is wel mogelijk om de besturing aan te passen. Wat alleen niet mogelijk is, is om te selecteren hoe om te gaan met het stroom (e-boost, etc.) iemand een idee of dit mogelijk is?
 

hemi24

Forumguru
Plaats eens een foto van de individuele instellingen daarin zou het normaal aanpasbaar zijn namelijk

@AGTon : Wij kunnen niet zien wat jij voor mogelijkheden allemaal hebt, dus een foto kan helpen…

Misschien staat er bij jouw wagen iets tussen als “Aandrijving” of “Rijdynamiek”…
 
Bovenaan Onderaan