Aanpassen (dubbel)uitlaat systeem, advies gevraagd. (zie ook de poll)

Hoe zou jij goed en betaalbaar meer decibellen creëren en toch veilig door de APK heen komen?

• racekats plaatsen en de einddempers "open maken" en een pijp doorheen slaan/lassen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    37
  • Opiniepeiling gesloten .

VEEJAY

Forumguru
Ik heb het niet specifiek over HMS, een Skoda is leuk als sleeper maar zodra je er spoilers of uitlaten op gaat zetten dan kan je liever een Seat of Bmw rijden dat staat die merken/ imago beter imho.

peterrapid

Forumguru
Volledig niet akkoord @VEEJAY daar gaat net nu tunen om, het creeëren van iets origineels en iets wat een ander niet heeft dus ipv 1 van de 1000 te zijn met hun Seat of BMW verkies ik om echt origineel te zijn met de Skoda en geef zelf toe de Skoda is een zeer dankbaar onderwerp om te tunen wat niet wil zeggen dat er een overdaad aan spoilers op hoeven om hem mooi te maken. Dus go skoda-tuning.

Skodatek1

Forumguru
Ja dat spoiler werk hoeft idd niet bij de meeste Skoda's, als het maar dezent is en niet uit ziet als een tupperware bak.
En ja, de uitlaat is natuurlijk voor een ieder zijn eigen keuze, maar ik zou het zeker doen zonder dat het te schreewerig wordt.

• Leuk
Waarderingen: CDK

VEEJAY

Forumguru
Ha die corne hoezo is het een vereiste? Ik snap hem niet Corne?

@ peter, Ja Skoda leent zich prima voor motorisch tunen wat VAG. Ik heb het over optisch tuning. Kan me niet bedenken hoe je een RS nog verder optisch kan tunen, die is toch al prima?

VEEJAY

Forumguru
Helemaal mee eens, heb de foto op je profiel bekeken en das gewoon mooi. Jouw auto bedoel ik dus niet met mijn betoog :)

Mits je uitlaat herrie schopt ;)

CDK

Forumguru
@VEEJAY precies zoals ik het schreef bedoelde ik het ook, stond er niet in braille toch? ;)
een voorbeeld met m'n werkpaard, ik rij met een R500 V8 met volleder interieur, notenhout én met brulpijp, als ik daar een nieuwe voor aanschaf wordt het geen V8 meer, maar een klein hok met een torretje er in precies sterk genoeg om van z'n plaats te komen, daar een brulpijp op schroeven is KANSLOOS :)
Duidelijker kan ik het niet uitleggen helaas ;)

Antera

Donateur
Zoals ik al eens vermeld heb 2 sportcats er tussen en eventueel alles op maat bij Jelmer laten maken dan gaat hij klinken zoals jij dat wenst. En het mooie is hij kan ook een klep er tussen maken die je open kunt zetten of naverhand de compressor druk kan laten openen. :thumbsup:

• Leuk

Blackokkie2

Forumguru
deze keer ben ik het een keertje niet met je eens @VEEJAY en juist wel met jou @peterrapid :jaja: 4 brulpijpen onder een 3 cilinder torretje met 50pk hangen is not done, maar met mijn blok en vermogen is het niet alleen geluid er zit ook redelijk snelheid in en dat is mijns inziens een vereiste, ook bij een Octavia RS is een sportuitlaat op z'n plaats IMHO
Oh, shoot, en ik maar sparen voor een mooie vierpijps sportuitlaat voor mijn dieseltje. En nou mag het niet van ene @Corné de Kluijver .:mad::D:maakmegek:

• Leuk

CDK

Forumguru
@Antera, ik las in het topic van @peterrapid dat jij ook Supersprint kan leveren en monteren, misschien voor mij ook nog aantrekkelijk om kats en of dempers gemaakt voor de Passat R36 te monteren aangezien ze voor mijn Superb niet in het lijstje staan..., is dat een optie denk je???

Bovenaan Onderaan