Ik heb het vandaag nog een paar keer geprobeerd maar helaas nog niet gelukt. Dank voor jullie tips. Het lijkt er inderdaad op dat mijn auto helemaal geen internet verbinding heeft. Internet radio werkt niet en ik zag gister, voor het eerst, een foutmelding dat er geen verbinding is.
Daarna geprobeerd via de hotspot van mijn telefoon maar dat veranderd niks. Zowel registreren als aanmelden (welke van de 2 moet ik eigenlijk hebben?) lukt niet. Ook zie ik geen updates. Ik heb overigens helemaal geen Skoda Connect gegevens ontvangen bij de levering van de auto. Ik heb zelf een account aangemaakt en dat gekoppeld aan mijn VIN nummer.
Ik heb ook nog even gekeken naar de zekeringen om de zekering voor internet services te verwijderen. Mijn zekeringkastje heeft wel een hele andere indeling dan hier gedeeld in dit topic. Misschien verschilt dat per uitvoering. Ik moet dus even op zoek naar de juiste zekering voor mijn auto.
Mijn lokale dealer Wittebrug in Noordwijk krijg ik niet te pakken, daar staan blijkbaar op elk willekeurig moment van de dag vier mensen in de telefonische wachtrij, lijkt Ziggo wel

. We komen er vast wel maar dat het allemaal niet echt lekker werkt moge duidelijk zijn