Aankoopadvies O II 2010

Thokozanoah

Forumguru
Wil nog wel een opmerking maken over de bekleding van de A stijl, ik heb nu mijn derde O2 (resp. bouwjaar 2006, 2009 en 2010) en in alledrie vond ik de A stijl bekleding niet mooi aansluiten........lijkt mij een beetje bij de O2 te horen.....(kan ik natuurlijk mis hebben :thumbsdown:)
 

Jasper-RS

Forumguru
Wil nog wel een opmerking maken over de bekleding van de A stijl, ik heb nu mijn derde O2 (resp. bouwjaar 2006, 2009 en 2010) en in alledrie vond ik de A stijl bekleding niet mooi aansluiten........lijkt mij een beetje bij de O2 te horen.....(kan ik natuurlijk mis hebben :thumbsdown:)
Hier ook. Hebben ze allemaal last van volgensmij. Maar ook bij vw zie ik dit vaak
 

newwolf84

Forumguru
nou dat is dan wel weer fijn om te horen dat het er blijkbaar erbij hoort.

Maar die lichtschakelaar dan ? die moet toch niet zwaar om te draaien zijn ?
 

Michel-nl

Senior Member
Dat zal een probleem zijn van deze auto opzich, alles wat mechanisch is kan stuk gaan.
Denk dat dit in deze het geval is.
 

Thokozanoah

Forumguru
nou dat is dan wel weer fijn om te horen dat het er blijkbaar erbij hoort.

Maar die lichtschakelaar dan ? die moet toch niet zwaar om te draaien zijn ?
Lichtschakelaar bij mij draait soepel, zou dus niet zo moeten zijn......
Maar voor het budget wat jij in gedachte heb is er volgens mij genoeg te vinden, er is dus vergelijkings materiaal. Rij gewoon eens met diverse en bekijk ze goed, dan heb je straks vanzelf een keer de juiste te pakken. Maar de O2 is zeker een aanrader, is zou niet meer anders willen dan Skoda!
 

Joske

Forumguru
en een nieuwe lichtschakelaar voor de O2 kost een €60 ofzo (dealerprijzen), dat kan er vast wel af-onderhandeld worden zeker? ;)
 

newwolf84

Forumguru
Als ik de koper van de auto zou zijn dan was dit zeker een punt...

maar helaas is een andere koper met deze auto er van door gegaan dus mijn zoektocht naar een O2 combi gaat voort...

Dus als iemand toevallig nog eens wat leuks voorbij ziet komen...vanaf 2009, benzine uitvoering liefst een 1.4 elegance business, budget rond de 11.000
 

CDK

Forumguru
de prijs die ze er voor vragen zou ik niet betalen, €9000,- max is meer marktconform.
 
Bovenaan Onderaan