Aankoop Fabia Combi Style uitvoering

Kurtje

Forumguru
Volgende week vrijdag 15 april is de afhaling voorzien :) We kunnen dus aftellen.

Nu een vraag ivm mensen die honden hebben, welke beschermingsmiddelen gebruiken jullie om het interieur toch nog wat netjes te houden?

Altos

Banned
@Kurtje wij gebruiken een soort afdekmat van de aktion welke je op de achterbank kunt bevestigen middels de hoofdsteunen.
Gezien jij een combi hebt, zou ik sowieso een rubberen kofferbakschaal aanschaffen en eventueel zo'n soort mat erbij voor de rest van de bekleding.

Voor de rest stofzuig ik onze auto's elke 2 weken dus dan is het goed bij te houden, wacht je langer wordt dit steeds moeilijker.

Kurtje

Forumguru
Heb je eventueel een link voor de afdekmat van de aktion?

Inderdaad een soort rubberen bekleding hebben we al liggen voor de koffer.

Altos

Banned
Nee, die heb ik niet, heb hem gewoon in de winkel gehaald. paar euro. Wel ff buiten hangen of afdoen, ruikt in het begin wat sterk naar plastic, zonde van je nieuwe auto geur ;)

Zjaak

Actief lid
Welkom ennuh... Mooi! :yeah:Goed gedaan!

Velgen "beam" had ik ook graag gehad.

Bewerkmodus:

Rubberen matten zijn een aanrader!
Ik heb ze voor en achter, alsook in de koffer.

Afspoelen, drogen en klaar!

Laatst bewerkt:

Kurtje

Forumguru
Voila de afhaling heeft vandaag plaats gevonden :) Het is echt een zeer mooie ruime auto voor zijn klasse, ikzelf heb er nog niet mee kunnen rijden want het vrouwtje heeft hem flink zelf zijn eerste km's gegeven :) In de loop van het weekend zal dit zeker wel eens gebeuren. Enkele eerste foto's:

efqnh2.jpg

2ihw9yq.jpg

4jpao7.jpg

23tr01w.jpg

sz7kg0.jpg

e9gif6.jpg

Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Mooie kleurstelling! Wat me wel opvalt is dat hij erg hoog op de poten staat.

Verstuurd vanaf mijn VF-895N met Tapatalk

Kurtje

Forumguru
Inderdaad dat heeft zowat elke Fabia standaard, daarmee dat er zoveel mensen een setje veren onder plaatsen :D
Nu voor mijn vrouw maakt dit absoluut niets uit haha

Bovenaan Onderaan