Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Kurtje wij gebruiken een soort afdekmat van de aktion welke je op de achterbank kunt bevestigen middels de hoofdsteunen.
Gezien jij een combi hebt, zou ik sowieso een rubberen kofferbakschaal aanschaffen en eventueel zo'n soort mat erbij voor de rest van de bekleding.
Voor de rest stofzuig ik onze auto's elke 2 weken dus dan is het goed bij te houden, wacht je langer wordt dit steeds moeilijker.
Nee, die heb ik niet, heb hem gewoon in de winkel gehaald. paar euro. Wel ff buiten hangen of afdoen, ruikt in het begin wat sterk naar plastic, zonde van je nieuwe auto geur
Voila de afhaling heeft vandaag plaats gevonden Het is echt een zeer mooie ruime auto voor zijn klasse, ikzelf heb er nog niet mee kunnen rijden want het vrouwtje heeft hem flink zelf zijn eerste km's gegeven In de loop van het weekend zal dit zeker wel eens gebeuren. Enkele eerste foto's:
Inderdaad dat heeft zowat elke Fabia standaard, daarmee dat er zoveel mensen een setje veren onder plaatsen
Nu voor mijn vrouw maakt dit absoluut niets uit haha
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.