Aankoop EV, advies nodig!

Fmoon

Forumguru
Maar tussendoor stoppen op plekken waar geen hordes toeristen zijn om te tanken is ook lekker hoor haha. Ben benieuwd hoe het morgen ervoor staat.

Zelf zat ik nog aan het financiële gedeelte te denken, niet dat dat nog een rol speelt maar vindt dat toch interessant nog.

Nu 30k terug en 22 bijbetalen.

Wat krijg je over 3 jaar terug?
Wat moet je dan bijbetalen?

Onder de streep? Eigenlijk geen idee.

Fmoon

Forumguru
Ik ben benieuwd. Wat ruilt hij eigenlijk in voor 30K?
Tucson HEV (full hybrid). Nu 54dkm op de teller uit ‘22. Smart comfort uitvoering.

Is overigens niet mijn oude Tucson die ik destijds had.

Edit: Het is wel maar net waar je de korting onder zet natuurlijk. Als je naar de offerte kijkt dan is het 24 inruil, 3k extra inruil actie, en 3K korting op de auto. Dus helemaal 30 terug is het ook niet natuurlijk. Misschien meer 27k terug.

Laatst bewerkt:

Fmoon

Forumguru
Dat weet niemand, hangt ook sterk af van het af en toe wisselende beleid van Dan Haag en wat er zo allemaal verder nog in de wereld gebeurt…
Nee klopt. Simpele rekensom zou je zeggen dan krijg je 15k misschien terug en zou je voor een auto van 50k dan 35 moeten bij betalen.

Maargoed, dan is die auto ook alweer 3 jaar oud. Dus denk dat het een beetje op elkaar neer zal komen en weinig uit zal maken. Wel is het zo dat je natuurlijk jaarlijks minder kwijt bent met de KIA, dat scheelt op 3 jaar ook +/- 5k

Captain Hook

Forumguru
En straks nog beter, nog sneller. En weer even later, nog beter, enzovoorts, enzovoorts... :koffie:

Auto's zijn gewoon een bodemloze put qua pecunia.
Uitstellen en helemaal niet doen is het allergoedkoopst. :D

Of je koopt een hele dure presse-oprit, rijdt er amper mee, maar vergaap je iedere dag aan hoe gaaf/cool/mooi 'ie wel is...;)

Bovenaan Onderaan