Aankoop EV, advies nodig!

Herperduin

Forumguru
@Fmoon Jammer! Wel fijn dat het beter bedrijf is. Wellicht helpt de tijd nog wel om onder het bedrag uit te komen. Jammer dat ze eerst zeggen onder het bedrag van bijbetalen uit te komen en dat je dan alsnog duurder uit bent… Nog gevraagd of de prijzen niet binnenkort gaan dalen zoals je gehoord had?
Misschien gewoon lekker de huidige auto blijven rijden?

Canon-Eye

Forumguru
Als verkoper zou ik eerder iets gezegd hebben in de trant van "Nou, dát is best wel scherp - ik ga mijn uiterste best voor u doen!"

Daar zit een compliment in voor jouw onderhandelingsresultaat en toch ook alvast een voorbehoud dat hij het misschien niet kan verbeteren...

Fmoon

Forumguru
Man heeft er al het nodige afgehaald waardoor die €50,-! Goedkoper is dan de offerte van dichterbij huis. Nu wil het toeval dat die mij net een bericht stuurt: “als ik morgen nog mijn calculator 1x stukmaak en er nog een goed bod uit kan gooien, wilt u dan langskomen?”

Ik heb gezegd dat ik het wil aanhoren, het moet wel een dermate goed aanbod zijn wil ik dat doen.

Prijs van KIA omlaag, ja kan hij op wachten. Maar volgend verkoper gaat het om bepaalde uitvoeringen en uitrustingen waar het op KAN zijn. Ja dat weet niemand, maar opzich als m’n pa nu akkoord gaat krijgt die natuurlijk een geweldig aanbod.

• Leuk
Waarderingen: Tees

hemi24

Donateur
Die kloppen het bestaande kenteken in en weten alles al; de rest is gewoon een showtje…
Hij weet toch al dat je niet terug zult gaan naar die eerste, dus hij kan er gerust nét iets boven gaan zitten.

Tees

Donateur
Nog eventjes laten zweten, en dan voor een mooie prijs de handtekening zetten. Blijkbaar wil de beste man graag verkopen, dus er kan nog wel wat uitgeperst worden.

Bovenaan Onderaan