Aangenaam

R_Dex

Actief lid
Aangenaam kennis te maken,

Ik ben Sylvester en woon in Hilversum. Per 27-08-2014 ben ik wederom Skoda rijder.
Aantal jaren terug reed ik al in een Skoda Fabia combi 1.9 SDI (geloof ik), daarna ben ik overgestapt naar een Volvo S40 summum met 2.0 (135PK) gechipt naar 170pk, hier heb ik met veel plezier de snelwegen "onveilig" gemaak.
Ik woonde in Amsterdam, maar omdat ik en mijn vrouw aan kinderen dachten moesten wij maar van 75m2 2kamer appartement verhuizen naar een "volwassen" huis. Om te kunnen verbouwen en kosten te besparen ben ik toen een Seat Ibiza 1.2TDI gaan rijden: van € 340,00 naar € 90,00 bijtelling per maand, maar helaas ook van 170pk naar 75PK :thumbsdown:

Nu een aantal jaar, huiskopen, verbouwing en 2 kinderen verder blijkt de 3 deurs Ibiza iets wat aan de krappe kant en ging ik uitkijken naar een grotere auto :yeehaa:

Veel bekeken en afgewogen (Seat Leon ST / Peugeot 308SW) heb ik besloten niet wederom veel geld in een vonkelnieuwe wagen te steken (eigen ondernemer), maar naar een ruime occasion, waar ik de komende jaren mee vooruit kan.
Keuze is een Zwarte Skoda Superb II combi 1.6 geworden uit 2012 met: parkeersensoren achter, vast trekhaak en zwart leren bekleding met stoelverwarming. Ik mag hem volgende week woensdag ophalen, kan niet wachten... In de tussentijd ben ik hier op het forum mij al helemaal aan het inlezen, tot ergenis van mijn vrouw :tegek:

Tot horens op het forum!

Groet, Sylvester aka R_Dex

Joske

Forumguru
Welkom Sylvester! Bedankt voor je leuke introductie.. Kom gerust langs op 6 september te Nuenen. Kortingen op chiptuning enzo ;)

Zie mijn handtekening :)

R_Dex

Actief lid
Welkom Sylvester! Bedankt voor je leuke introductie.. Kom gerust langs op 6 september te Nuenen. Kortingen op chiptuning enzo ;)

Zie mijn handtekening :)

Dank je voor het aanbod, maar dan zit ik net met mijn "blote" billen op het strand in zuid Frankrijk :yeah: Hopelijk een volgende maal!

Ps: mijn schoonouders wonen in Stiphout "Pointwood" dus ik kom zeker een keer langs ;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan